28-01-2012: Chinees Nieuwjaar 2012 Den-Haag

Paul Phillipsen. was er dit jaar niet bij in Den Haag.
maar werd wel geschoten door Pyro4.
rollen die ze gebruikte waren afkomstig van Original.

1 van die mensen droeg een jas met een Pyro4 logo op de achterkant.

DSC_5833.jpg

in het chinatown gedeelte van Den Haag werden op diversen plekken te gelijk.
drakendansen en vuurwerk afgestoken. dus je moest dus een keuze maken welke kant je op ging.
het werd geschoten door Pyro4 uit Amsterdam en de rollen waren afkomstig van Original Fireworks uit Belgie.
ik begin even met het neerzetten van de film. de foto's komen vanavond. want die moet ik nog even uitzoeken.

Ojaa als ik volgend jaar een keuze moet maken tussen chinees nieuwjaar in Rotterdam of Den Haag.
kies ik voor Rotterdam, daar is het een stuk rustiger. en word en minder moeilijk gedaan over de veiligheids afstanden. ook vond ik de rollen die in rotterdam werden afgestoken beter als die in Den Haag.
nadeel van de rollen in Rotterdam en Den Haag. is dat in beide rollen beton propjes zaten !!
en dat zouden ze nou eens moeten verbieden. want ik heb toch echt 2 blauwe plekken op mijn been zitten !!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zooow eindelijk wat foto's uit gekozen voor het plaatsen op dit forum.
ik heb de beste/mooiste 10 foto's uitgezocht.
foto's zijn gemaakt door Donald.

CHNJ-DenHaag2012_5_.JPG

CHNJ-DenHaag2012_1_.JPG

CHNJ-DenHaag2012_2_.JPG

CHNJ-DenHaag2012_3_.JPG

CHNJ-DenHaag2012_4_.JPG

CHNJ-DenHaag2012_6_.JPG

CHNJ-DenHaag2012_7_.JPG

CHNJ-DenHaag2012_8_.JPG

CHNJ-DenHaag2012_9_.JPG

Iedereen bedankt voor de foto's en video's. Blijft echt een heel mooi gezicht al die chinese rollen die afgaan. Wil het zelf ook nog een keer meemaken. Gelukkig chinees nieuwjaar nog. :)

Ojaa als ik volgend jaar een keuze moet maken tussen chinees nieuwjaar in Rotterdam of Den Haag.
kies ik voor Rotterdam, daar is het een stuk rustiger. en word en minder moeilijk gedaan over de veiligheids afstanden. ook vond ik de rollen die in rotterdam werden afgestoken beter als die in Den Haag.
Als je alleen gaat voor het vuurwerk zeker, de rollen waren in Rotterdam beter en makkelijker te zien omdat het rustig was. Als je gaat voor de totale beleving met cultuur enzo was het in Den Haag toch iets uitgebreider (aantal jaren terug hadden ze ook Kung Fu/dans demonstraties, die waren er helaas dit jaar niet).

Denk dat ze wat strenger waren met afstanden omdat het zo druk was, in Rotterdam kwam die rookwolk nog wel eens de verkeerde kant uit, maar daar kon je makkelijk weg lopen. In Den Haag (vooral Gedempte Burgwal en Wagenstraat stond het op sommige plekken helemaal vol met mensen, dan kom je ook moeilijker weg als zon wolk over straat waait).

Als je gaat voor de totale beleving met cultuur enzo was het in Den Haag toch iets uitgebreider (aantal jaren terug hadden ze ook Kung Fu/dans demonstraties, die waren er helaas dit jaar niet).

).

In Rotterdam was er een Chinese markt en ook een groot podium waarop Chinese artiesten optraden, ook waren er Chinese kinderen die traditionele dansen uitvoerden en verder waren er ook kung fu demonstraties.Dit is elk jaar zo.

In Rotterdam was er een Chinese markt en ook een groot podium waarop Chinese artiesten optraden, ook waren er Chinese kinderen die traditionele dansen uitvoerden en verder waren er ook kung fu demonstraties.Dit is elk jaar zo.
Klopt, in Den Haag is het alleen wat grootschaliger dan in Rotterdam. Het is ook op een groter gebied en de parade zelf is ook uitgebreider dan in Rotterdam.

Zooow eindelijk wat foto's uit gekozen voor het plaatsen op dit forum.
ik heb de beste/mooiste 10 foto's uitgezocht.
foto's zijn gemaakt door Donald.

Tjonge, dat ze toch nog zo goed gelukt zijn!
Ik wist niet dat Donald zó één kon worden met een fototoestel:rolleyes:
Mischien zien we in de toekomst wel meer fotowerk van hem.:bye:

Back
Bovenaan