23 november Freakavond Vuurwerk Outlet Haulerwijk

Was gezellig!! Ook weer vuurwerkcrew leden gesproken,anihalas,steffets,Mark..Erase2fast meende ik. En nog een aantal waarvan ik even niet zo snel op de naam kan komen.

Spinnerz to colorz meegepakt..had de snowstorm ook mee willen pikken. Maar er moeten ook nog nieuwe bandjes komen.

Volgende week nog maar eens kijken in de laatste freak week!!

Tot de verkoopdagen!!

Excuus voor de slechte kwaliteit foto's

20181123_221434.jpg20181123_185945.jpg20181123_194833.jpg

Was een erg geslaagde avond waarbij je lekker een paar uurtjes over een lontje kon ouwehoeren met voornamelijk andere forumleden. Mark bedankt voor de rondleiding door de bunkers, was erg indrukwekkend hoe gevuld ze waren:handsup:

Vuurwerkoutlet bedankt! Ben trouwens ook erg blij met mijn Snowstorm.:cool:

Laatst bewerkt:
Heren, ik heb mij goed vermaakt 3,5 uur lang en leuk om mensen van het forum gesproken te hebben, mooi om de verhalen van iedereen te mogen horen. Ik hoop ook dat iedereen een geslaagde avond heeft gehad mbt de acties, want wat ik heb gezien was echt de moeite waard om heen te gaan, dus voor volgend jaar ga ik daar wel even rekening mee houden :cool:.

Rondleiding door de bunkers was ook erg leuk om eens mee te maken, en het waren ook echt bunkers! Er is niet uitgespaard op beton en dergelijke :). Leuke shop om te zien en mooi opgesteld allemaal ook. Veel verleiding uiteraard ook om meer te kopen dan wat de bedoeling is.

Zelf heb ik mijn verlanglijstje compleet gekregen waar ik erg blij mee ben, heb wel behoorlijk getwijfeld de dagen daarvoor vanwege eventuele acties die te mooi zijn om te laten liggen, maar heb dat toch maar niet gedaan. Dan had ik mijn eigen showtje moeten aanpassen wat ik gewoon domweg niet wou doen. Helaas zat er dan ook geen actie voor mij bij waar ik iets aan had :frusty: maar dat is dan ook mijn eigen keuze geweest. Gelukkig wel wat weekaanbiedingen van de andere outlets gekregen waardoor het toch weer een 35 euro bespaarde en daar werd ook niet moeilijk om gedaan.

De prijzen van bepaalde producten die ik eventueel nog wil hebben zijn voor mij ook nog steeds zeer goed voor wat ik heb gezien, het scheelt niet veel met de gewone freak prijzen en dat verbaasde mij dan ook wel. Al met al dus een goede zaak wat echt de moeite waard is :)

Top avond!

Bedankt voor de foto's heren, ziet er zeker goed uit. Mooie avond geweest dus, top.

Jazeker was echt de moeite waard, prachtige acties voor de freaks mooie rondleiding en lekker druk met mede forummers een hapje en drankje erbij en ook niet te vergeten de mooie aankleding winkel en de kerstmuziek t kon niet beter. Echt genoten VW Outlet bedankt en volgend jaar zeker weer als t mogelijk word gemaakt....

Ben ook ff geweest samen met pekelder en het was druk! Gezellig druk, nog ff met een paar mensen lopen praten en veel bekenden gezien die ik ook altijd tijdens de ophaal dagen/nacht zie:p
Verder zag de winkel er goed uit:) was weer leuk om mee te maken.

Om 3 uur reden wij weg uit het zuiden des land, om de tocht naar Haulerwijk te beginnen. Een reis vol gezelligheid, waarbij wij lekker konden kletsen over onze hobby. Omdat we ook nog een omweg hebben moeten maken, waren we al met al toch 4 uurtjes onderweg.

Deze lange reis vraagt natuurlijk om een lekkere patat bij aankomst in Haulerwijk! Met deze gedachte gingen wij driftig opzoek naar een snackbar. Echter waren de eerste 2 snackbars dicht, maar tot niemand zijn verbazing waren de chinezen van de lokale snackpoint gewoon open :D. Ondanks dat het bestellen wat moeilijk ging, door ons Limburgs accent óf door de Chinese medewerker, was de friet prima!

Na 3 minuutjes rijden kwamen wij aan bij de outlet waar de parkeerplaats al tot aan het hek vol stond. Gelukkig was bij de ingang nog ‘toevallig’ een plaats over ;D. Eerst ff sigaretje doen, en gelijk een aantal mensen van het forum gesproken, altijd leuk natuurlijk! Omdat het vrij koud was hebben we snel ons gesprek naar binnen verplaatst.

index.jpg
index1.jpg

De showroom was prachtig ingericht en straalde een hoop gezelligheid uit! Daarnaast hielp het mee dat het goed druk was met een heel aantal bekende gezichten. Onder het genot van een heerlijk flesje Heineken en een portie snacks hebben wij zo het eerste half uur om gekregen.
Toen was het tijd voor de rondleiding door de 7 aanwezige bunkers met een totaal capaciteit van 55.000 kg.
index5.jpg
index2.jpg
index4.jpg

Bij het doorgaan van twee deuren, die allebei automatisch dichtvallen, waan je je in een vuurwerk walhalla. De bunkers hebben voor mij altijd een speciale werking, dit heeft te maken met het gedempte geluid, en de geur van karton en kruit. De bunkers lagen al heerlijk vol en er was genoeg te zien! Nadat we alle bunkers uitvoerig hadden bekeken, hebben we ons weer verplaats naar de showroom waar wederom een heerlijk biertje stond te wachten.

De rest van de avond hebben we gekletst over onze grote hobby met een heel aantal medefanaten. De onderwerpen liepen uiteen van de favorieten producten tot de huidige (politieke) problematiek rondom vuurwerk. Uitermate prettig om met gelijkgestemde mensen deze gesprekken te voeren!

Tot slot was er een tombola waarbij echt prachtige boxen werden verloot (ik meen een stuk of 6) prachtige actie van Vuurwerk outlet, bovenop de prima prijzen die zij het gehele jaar al voeren.

Al met al een hele gezellig en sfeervolle avond, en leuk om verschillende mensen van het forum in het echt te leren kennen! Ik wil het team van vuurwerkoutlet bedanken! Wij zijn er volgende jaar weer bij. Maar ik hoop dat we ons voor die tijd weer zien!

Sfeer verhogend, gave foto’s!!

Achteraf besef ik altijd dat ik eigenlijk maar 1 of 2 foto's maak... dan ga ik wat mensen vragen en dan krijg ik wel een paar foto's bij elkaar.

Volgende event, demo of bijeenkomst, neem ik de camera mee, aangezien het blijkbaar gewaardeert wordt.

was erg geslaagde avond, hopelijk heb ik nog iemand blij kunnen maken met d elootjes die van mn bestelling afkomstig waren.

Bunkerfoto's, het blijft magisch. Goed om te zien dat Haulerwijk al redelijk voorzien kan worden van vuurwerk, lekker volle bunkers :D!

Nog wat sfeerplaatjes van afgelopen vrijdag :)

2zzkrwh.jpg

s48j6u.jpg

14d3dsk.jpg

2cxsw95.jpg

Na een gezellige en geslaagde avond vorig jaar zal er vast weer een freakavond komen.

Kan ik al een datum noteren in mijn agenda?

Er komt zeker een freakavond dit jaar heb ik begrepen uit bekende kanalen :wink: maar de datum volgt nog van officiële zijde....

NOTEER VAST IN JULLIE AGENDA'S

Freakavond bij Vuurwerk Outlet Haulerwijk
Vrijdag 29 november van 17:00 tot 21:00

Een speciale avond vol gezelligheid voor alle liefhebbers met superaanbiedingen!
De aanbiedingen zijn alleen 29 nov in de winkel geldig.

Meer informatie volgt
Bron is hun freakpagina

Back
Bovenaan