[2153] Crackling chry

Vorige week heeft een buurman van me deze afgestoken, hij vroeg of ik buiten kwam. Echt een geweldig ding dit!
Ik vind 20 euro niet eens echt veel voor zo'n pot, echt een aanrader dit.
Btw, de link doet het niet meer!

:bye::bye:

zo te zien zit hij bij mij ook in het assortiment(is lang niet alles, dit was de eerste keer bels, er moeten nog 2 ritten bij:rolleyes:):D:D:D

loots zegt dat het 1 van de meest besproken potten zijn op internet.
en dat blijkt maar weer uit jullie reacties. Spijt van deze pot zal ik vast niet krijgen!
alleen is de mijne van Loots en niet van Zena, maar ze zijn beide precies hetzelfde neem ik aan.

Laatst bewerkt:
Klopt enigste verschil is dat die van jou van bonbridge is, en degene hierboven van original fireworks

Maar effect is hetzelfde

Ik vond hem zooo vet. Prima crackling boeketten. Enig minpuntje is dat hij zo snel afgelopen is :sad:

Heb deze fantastische waaier afgelopen jaar gratis erbij gekregen als cadeau bij OF in Olen :handsup:

Wat een geweldige waaier! Volgend jaar koop ik deze er zeker bij!:D

Mooie boeketten. Bij jouw gaan ze ten minste gelijk op. Er zijn nog al eens waaiers waarbij een bombette van de volgende rij al bijna wordt gelanceerd als de laatste net opstijgt. De prijs vind ik niet te hoog voor een 5x5 waaier.

Hee,
Ik ben echt een fan van deze potten vindt ze zeer mooi en het lijkt net profesioneel vuurwerk.
Wel vindt ik de versie van bonbridge iets collere crackling hebben.
ltr

Afgelopen jaar had ik ook deze pot, helaas maar één wat een fantastische pot was het, overal crackling effecten! En de pot is ook niet duur...

Laatst bewerkt:
Ander label veranderd niks aan de kwaliteit van de pot hoor
alleen de uitstraling

Daar ben ik het mee eens. Ik heb hem namelijk met het rode label gehad en met het zwarte label. Die zwarte gaf verreweg minder crackling, hij stelde me echt teleur. Dus het maakt wel degelijk uit!

@ Explode:

Ik heb het ook niet over het nieuwe label van de Chry crackling maar over het filmpje wat boven mij was gepost door ( STB ), hiermee bedoel ik dat dat waarschijnlijk geen gewone chry crackling is van Bonbdridge of Original.

Ik heb ze met dit label :
118dtle.jpg

Ik vind die van Original zeker net zo goed. Ik heb hem elk jaar in huis en zal er ook dit jaar zeker weer bij zijn.
Vooral mijn zoontje en vrouw vinden het een superwaaier.
Hij knalt mooi breed en heeft een felle crackling.

Back
Bovenaan