200 kg vuurwerk in beslag genomen.

nismo

VWC lid
Een 25-jarige man uit het Friese plaatsje Tersoal was bij zijn huis een flinke partij vuurwerk uit zijn auto aan het laden, toen hij door toevallig langsrijdende politieagenten werd betrapt. Naast de 200 kilo consumentenvuurwerk die de man had, 8 keer zo veel als is toegestaan, werd ook nog een hennepkwekerij aangetroffen.

Het vuurwerk is in beslag genomen, de kwekerij vernietigd en de man heeft een proces-verbaal gekregen.

http://www.nujij.nl/algemeen/man-per-ongeluk-betrapt-met-200-kilo-vuurwerk.26478162.lynkx

Heb dit stukje van fpm vond het wel belangrijk om het hier ook neer te zetten,deze jongen had 200kg vuurwerk en 7 pandjes staan,en word zoals het er nu voor staat uit zijn woning gezet. Dit komt niet door de plantjes want dat is vervallen in de aanklacht.
Dus dat wil zeggen dat als het klopt hij uit huis word gezet omdat hij 200 kg consumenten vuurwerk in zijn bezit had.
Kan je uit ervaring zeggen dat is geen pretje,en bedenk je goed dat alles omtrent vuurwerk een beetje te gek begint te worden,dus bedenk je goed wat de gevolgen kunnen zijn.

Een 25-jarige man uit het Friese plaatsje Tersoal was bij zijn huis een flinke partij vuurwerk uit zijn auto aan het laden, toen hij door toevallig langsrijdende politieagenten werd betrapt. Naast de 200 kilo consumentenvuurwerk die de man had, 8 keer zo veel als is toegestaan, werd ook nog een hennepkwekerij aangetroffen.

Het vuurwerk is in beslag genomen, de kwekerij vernietigd en de man heeft een proces-verbaal gekregen.

http://www.nujij.nl/algemeen/man-per-ongeluk-betrapt-met-200-kilo-vuurwerk.26478162.lynkx

Heb dit stukje van fpm vond het wel belangrijk om het hier ook neer te zetten,deze jongen had 200kg vuurwerk en 7 pandjes staan,en word zoals het er nu voor staat uit zijn woning gezet. Dit komt niet door de plantjes want dat is vervallen in de aanklacht.
Dus dat wil zeggen dat als het klopt hij uit huis word gezet omdat hij 200 kg consumenten vuurwerk in zijn bezit had.
Kan je uit ervaring zeggen dat is geen pretje,en bedenk je goed dat alles omtrent vuurwerk een beetje te gek begint te worden,dus bedenk je goed wat de gevolgen kunnen zijn.

Het vuurwerkseizoen is nu wel een beetje voorbij geen berichten meer in de kranten en dat vind jammer want eisen en gepakt is iets anders dan veroordelingen. Dit is interessant Absurd dat je je huis uitgezet kan worden door de woningbouw maar is dat al rond? Kijk, ze kunnen veel willen en eisen maar de rechter gaat hierover. Die beslist en zelfs daarmee kan je 3x in hoger beroep gaan.

Onder welk kopje gooien ze dit? Hennep staat met naam en toe naam beschreven in het huurcontract maar vuurwerk niet. Tenminste bij ons niet. En hij was het aan het laden of uit huis of in huis. Als het in huis is dan is die gepakt voor het in huis gelegen heeft dus lijkt me niet dat dat een reden kan zijn tot uitzetting.

Is er meer details over deze zaak bekend? Sowieso zaken in het algemeen die afgehandeld zijn?

Het vuurwerkseizoen is nu wel een beetje voorbij geen berichten meer in de kranten en dat vind jammer want eisen en gepakt is iets anders dan veroordelingen. Dit is interessant Absurd dat je je huis uitgezet kan worden door de woningbouw maar is dat al rond? Kijk, ze kunnen veel willen en eisen maar de rechter gaat hierover. Die beslist en zelfs daarmee kan je 3x in hoger beroep gaan.

Onder welk kopje gooien ze dit? Hennep staat met naam en toe naam beschreven in het huurcontract maar vuurwerk niet. Tenminste bij ons niet. En hij was het aan het laden of uit huis of in huis. Als het in huis is dan is die gepakt voor het in huis gelegen heeft dus lijkt me niet dat dat een reden kan zijn tot uitzetting.

Is er meer details over deze zaak bekend? Sowieso zaken in het algemeen die afgehandeld zijn?

Nou hier sla je de plak helemaal mis,een woningbouw kan je gewoon op straat zetten zonder pardon of het nou wel of niet in het contract staat,niet alles hoeft specifiek vermeld te staan.
Bij mij stond er ook niets van vuurwerk in mijn contract en ze gooien het op de gevaarzetting van hun meden bewoners en die moeten ze beschermen tegen mensen die dit soort dingen doen. Achteraf kan je proberen het ongedaan te maken via een rechter kans daarop is klein of je moet goede argumenten hebben kinderen helpt wel een beetje.

En voor de goede orde ik heb net nog contact gehad met deze jongen en hij is inmiddels al op straat gegooid,dus zonder rechtszitting of wat dan ook.
Moet niet gekker worden gaat hier om consumenten vuurwerk CE gekeurd.

Pfff heb ik nog geluk gehad met mijn 140kg.
Ik wens deze beste heel veel succes en sterkte en vooral al het geluk van de wereld toe.
Man oh man *** land

Tja nismo moet niet gekker worden maar hun kunnen het feit van ce ontwijken door het te gooien op kilo's en niet gekwalificeerde opslag etc en pleuren ze je gewoon op straat de grafbakken bah.ik heb een oftopic voorbeeldje hoe de overheid draaid met de regels, de overheid wil graag het geforceerd voeren van ganzen voor de lever verbieden maar dat kan niet.de reden die ze opgeven is dat europa dit toestaat er er dus geen verbod kan of mag komen????????.maar europa staat flash knallers voor CONSUMENTEN toe maar dan zegt nederland niet hetzelfde maar VERBIEDEN ze het gewoon.dus op vuurwerk gebied moeten we onze bek houden en volgen of ANDERS!!!!!!!!!!!

dus als pedo of andere crimineel mag je wel ergens bijven wonen.
heb je wat teveel legaal vuurwerk gekocht wat netjes is gekeurd en waar belasting over betaald is
word je je huis uit gezet ?

hoe krom kan het zijn in dit bekrompen landje......

ik vraag me af of die 200kg echt het enige is wat hij fout heeft gedaan.....

heb je wat teveel legaal vuurwerk gekocht wat netjes is gekeurd en waar belasting over betaald is

Daar kan hij alleen zelf het goede antwoord op geven,maar als er meer zou zijn zou dat wel in de media bekent zijn gemaakt,en daar staan alleen vuurwerk en plantjes.
Maar ik denk zelf dat hij door een combi van beiden op straat is komen staan, en dat daarna de aanklacht tegen de plantjes is ingetrokken niks meer verander voor hem omdat alles al in werking is gezet. En de buurt natuurlijk, tegenwoordig kan niemand niks meer hebben van een ander en gaan ze vort op der achterste benen staan als ze het woord vuurwerk horen.

Dit dus...

Gevaar voor de omgeving. Als je een pedofiel bent vorm je ook een gevaar voor de omgeving. Als je een moordenaar bent die rooft ben je ook een gevaar voor de omgeving

De Tokkies staken een huis in brand en terroriseerde de buurt, vele gezinnen doen dat nog. Zie het lesbische stel in Utrecht die getreiterd werd. En dan zou jij door een beetje vuurwerk uit je woning gezet worden? Vind het een rare gang van zaken en ik denk als je een goede advocaat had dat het niet gebeurd was.

Sterker nog, als ik buren ruzie heb en dreig de buurman dood te steken of in brand ben ik toch ook een bedreiging, een gevaar? Dan zou ik per direct uit mijn woning gegooid moeten worden.

Maargoed, ik begrijp veel dingen in dit land niet dus dit zal ik ook niet begrijpen

Back
Bovenaan