20 shots Assortiment [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL08
Artikelnaam: 20 shots Assorti
White Blink
Golden Glitter
Silver Palm
Crackling Willow
Silver Glitter Willow

Aantal schots: 20
Netto Kruitgewicht: 280 gram
Verpakkingseenheid: 2/5
Prijs: € 21,00

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg mooie cakes voor die prijs. Vooral crackling willow en white glitter vind ik erg goed. De cakes worden na een tijdje wel saai. Er had best een versnelling in mogen zitten. :)

dit is voor mij het beste assortiment wat zena dit jaar op de markt brengt. mooie grote effecten voor een zeer goede prijs.

Dit zijn stuk voor stuk top cakes!
De effecten zijn zeer groot met een harde burstknal, voor 21,- moet je ze zeker niet laten liggen.

en voor de set prijs van 80e kun je ze eigenlijk niet laten liggen!!
wat een heerlijke cakejes zeg

Ik heb ze vorige week bij de open dag van Zena besteld en raad eens : kreeg er die dag nog 25% extra korting op :D, oftwel ik heb ze voor € 60,00 mogen bestellen.
Thnx Arjan Uitman en Ramon van Zena :handsup:

Ik neem de Silver Blink van dit assortiment, ik miste nog een cake met het blinker effect in mijn collectie.:D Ben benieuwd hoe deze cake presteert ten opzichte van cakes van andere merken qua burst en grootte van het effect.

ik heb de crackling willow en de silver glitter willow besteld.
naar mijn inziens de beste van dit assortiment. maar dat komt misschien omdat ik wel fan ben van willow en palm en dat soort effecten.
deze potjes zijn van zeer goede kwaliteit en niet duur.

ik heb dit pakket net voor 80 euro erbij besteld
de dealer in arkel ging op het laatste moment toch nog wat zena verkopen via de webshop dus ik voelde me bijna verplicht om dit pakket er nog bij te nemen
en nu is het echt mooi geweest met bestellen anders wordt het een hele arme januari:p

Laatst bewerkt:
Heb net de Golden Glitter afgestoken.
Ik heb er geen woorden voor.
De effecten, zo enorm groot vol, en mooi.
En dan de knallen erbij.
Het beste consumentenvuurwerk wat ik ooit gezien heb, absoluut!

Heerlijke potten. Ik had de white blink en de crackling willow. Mooie grote effecten en heerlijke knallen. Volgend jaar komen deze zeker terug.

ik ben het inderdaad met mijn voorganger eens wat een harde burst en dan de grote effecten ik had ze alle 5 en volgend jaar zeker weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!

Ik moet me ook weer bij mijn voorganger aansluiten, ook ik had ze alle 5 en de effecten in de luch waren gewoon groot te noemen met daarbij een goede harde burst.

Ik kan deze vijf maar in een woord beschrijven:
Wauw.

Alle vijf afgestoken en appart zorgden ze al voor een erg mooie lucht. Echt een kracht dat er achter die dingen zat! Sta er nog steeds van te kijken.
Maar het hoogte punt was nog wel de silver glitter willow, samen met die van de Z158. Dat was echt prachtig!

Zet ze trouwens wel goed vast want een viel er in het begin al om en een ander net na de finale, daarvoor was hij ook al aan het dansen.

Ik had de Silver Blink, hij blinkte niet echt goed maar het waren wel grote effecten met lekkere knallen. Hij schoot alleen door en was binnen 10 seconden voorbij. Dit zorgde natuurlijk wel voor geweld.

Back
Bovenaan