19-jarigen gooien Cobra 6 naar groep mensen in Cuijk

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
CUIJK - Een groepje mensen in Cuijk is zondagavond bekogeld met zeer zwaar vuurwerk. De politie heeft de vermoedelijke gooiers, twee mannen van 19 uit die plaats, aangehouden. Zij worden verdacht van poging tot zware mishandeling en het bezit van illegaal vuurwerk.
Zo'n tien tot vijftien mensen kregen volgens de politie de schrik van hun leven toen er op de Maasboulevard ineens een zogenoemde Cobra 6 naar hen werd gegooid vanuit een auto. Het stuk vuurwerk ging niet af.

Cobra's
Eenmaal ter plaatse kreeg de politie een naam van één van de mannen in de auto te horen. Op de Meidoorn werd het voertuig, met twee inzittenden, aan de kant gezet. In de auto werden nog eens twee Cobra's gevonden. De 19-jarigen zijn aangehouden en meegenomen naar het politiebureau. Waarom zij het stuk vuurwerk naar de groep gooiden, is niet bekend.

http://www.gelderlander.nl/regio/ma...-cobra-6-naar-groep-mensen-in-cuijk-1.6567359

Poging doodslag in elk ander land, niet in Nederland let maar op.
inderdaad want ze hebben een moeilijke jeugd gehad of zijn verminderd toe rekening's vatbaar.
nee ik word als vuurwerk liefhebber als crimineel aangekeken.
der is maar 1 oplossing voor rand debielen als deze een paar gram lood.

Goed dat deze kansloze figuren gepakt zijn, top!

Dit soort idioten verpesten onze traditie, wat mij betreft mogen ze per gevonden cobra 1 week achter de tralies, daarnaast meldplicht op 31 december en 1 januari.

Laat het een voorbeeld zijn voor andere personen, dat ze dit niet moeten flikken.

Idioten.

Ze krijgen de bekende nederlandse aanpak linkse knuffel terapie groepsgesprekken uitwaai en aansterk vakantie toekomst gesprekken renteloze starters kapitaal om een eigen zaak te beginnen.of zit ik op een negatieve frustratie uitings draadje.

moet europees verbod op dit soort vuurwerk komen simpel. Zolang je deze cobras nog in italie of polen kan kopen is het dweilen met de kraan open...

ik voorzie weer een hele discussie opkomen over de cobra6, als je er gewoon normaal mee omgaat is het gewoon een pracht stukje vuurwerk. maar dit soort praktijken, of het nou met cobra's zijn of met rotjes, je gaat geen vuurwerk naar mens of dier gooien. achterlijke personen die dat doen

moet europees verbod op dit soort vuurwerk komen simpel. Zolang je deze cobras nog in italie of polen kan kopen is het dweilen met de kraan open...

Waarom zouden de landen waar dit verkocht wordt het verbieden als het in hun eigen land geen probleem vuurwerk is.het enige land waar het een probleem is is nederland waar er niet de wil is om er iets aan te doen is.

Waarom zouden de landen waar dit verkocht wordt het verbieden als het in hun eigen land geen probleem vuurwerk is.

Dat weten wij niet, dit is enkel gissen want zulke nieuwsberichten krijgen wij hier echt niet door mocht het daar wel of ook gebeuren.

Over deze c6 gooiers heb ik geen enkel goed woord over, hopelijk krijgen deze heren een flinke dauw.

Poging tot zwaar lichamelijk letsel....240 uur taakstraf en 6 maanden voorwaardelijk.
De reden dat de cobra 6 niet afging (waarschijnlijk imitatie en op het lontje uitgegooid) zal worden mee gewogen door hun advocaat en vast de straf verminderen tot 120 uur taakstraf. :bonk: gok ik zo.
Nederlandse straffen zijn veel te licht.
Hoop echt dat ze een goede straf krijgen, want door dit soort idioot gedrag verpest je het vuurwerk wereldje en een pracht stuk vuurwerk wat al jaren gebruikt word om dingen mee te vernielen en overlast te veroorzaken, zonde!

Gedachte die door mijn hoofd bleef gaan toen ik dit las...

"Met dit soort vuurwerk'vrienden' hoeven we geen vuurwerk-vijanden meer te hebben."

:(

Een crimineel in de bak word alleen maar een betere crimineel.
Ik denk het beste wat werkt is diegenen opwachten in een steegje en eens 'een goed gesprek' aangaan. Als dit vaker gebeurd denken ze ook wel 2x na denk ik. Helpt denk ik veel beter als 100 uur werken of met je maatjes tussen de muren wat tijd doorbrengen..

Dat weten wij niet, dit is enkel gissen want zulke nieuwsberichten krijgen wij hier echt niet door mocht het daar wel of ook gebeuren.

Over deze c6 gooiers heb ik geen enkel goed woord over, hopelijk krijgen deze heren een flinke dauw.
Beetje zwak argument vind ik op een site als dit waar alle europese vuurwerk frutsels zien zouden wij niks horen (negatief nieuws)vind ik niet echt geloofwaardig.

gelukkig ging het stuk vuurwerk niet af!
Hoop dat ze flink aangepakt worden en dit soort rare dingen voortaan uit hun hoofd halen

Hartstikke kapot slaan. Zo straffen dat ze zoiets niet meer uithalen. Zag hier in het dorp ook weer van die rot jochies kloten in het park. Snot neusjes van 15 jaar pff.

Back
Bovenaan