Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgend jaar als groepsreis erheen als er een verbod isDat moet toch wel goud zijn om daaebij te kunnen zijn.
Sowieso 2 avonden shows, met 1 competitie wedstrijd.Super gaaf zeg, wat een unieke trip wordt dat voor je. Kun je wat meer vertellen hoe en wat je allemaal al geregeld hebt?
Gaaf man!! Dat laatste lijkt me wel wat spannend jaSowieso 2 avonden shows, met 1 competitie wedstrijd.
En er staan ook 2 fabrieken op de planning om te bezoeken en filmen.
Verder was ik uitgenodigd om een avond lang een eet tour te doen door de stad, even kijken of ik dat wel daar aandurf.
Sowieso 2 avonden shows, met 1 competitie wedstrijd.
En er staan ook 2 fabrieken op de planning om te bezoeken en filmen.
Verder was ik uitgenodigd om een avond lang een eet tour te doen door de stad, even kijken of ik dat wel daar aandurf.
Dr zijn dr vorige week nog een heleboel brandend naar beneden gekomen, super veilig die drones
wat is super veilig? er is ook wel eens wat goed mis gegaan met vuurwerk, alles heeft risicoDr zijn dr vorige week nog een heleboel brandend naar beneden gekomen, super veilig die drones![]()
Klopt maar ik doel meer op het feit dat dat altijd maar als de risicovrije vervanger van vuurwerk word gebruikt..wat is super veilig? er is ook wel eens wat goed mis gegaan met vuurwerk, alles heeft risico
+ 16000 drones = 16000 batterijen. Die zijn ook niet bepaalt milieuvriendelijk en kunnen ook nog eens brandgevaarlijk zijn. Toevallig vorige week nog een item op TV geweest over die batterijen.Klopt maar ik doel meer op het feit dat dat altijd maar als de risicovrije vervanger van vuurwerk word gebruikt..
Hier vliegen ze niet boven de stad maar daarbuiten.Dr zijn dr vorige week nog een heleboel brandend naar beneden gekomen, super veilig die drones![]()