Ja, het zal wel weer een lang verslag worden.
Al dagen van tevoren met Mike van Katan contact gehad over de show.
Omdat Soest voor mij een thuiswedstrijd is mocht mijn zoontje eindelijk weer een keer mee met papa naar een show.
Hij vond het mooi dat ik Katan in Rotterdam heb mogen helpen bouwen en zag ‘stoere’ Mike die daar even een mortierrek alleen optilt.
Dus hij wilde ook weten of Mike naar Soest zou komen. Dat was het geval. Misschien mogen we wel achter de linten komen was zijn volgende vraag, dus die speelde ik door naar Mike.
Nee, kinderen mogen niet achter linten komen, was het duidelijke antwoord. Logisch natuurlijk, hem ook uitgelegd waarom niet, ik zei, als mike ons ziet komt hij wel naar ons toe.
Om 21:15 uur vertrokken we van huis, om 21:20 uur waren we er

.
De Katan bus stond er al, het veld netjes afgezet. We zijn eerst nog een rondje over de kermis gelopen totdat we een sms ontvingen van Steef-Kaboom.
Hij was er inmiddels ook. Weer terug naar het veld, nee, hij had zich niet in een boom verstopt, zijn examens gaan goed, dus hij mocht komen

.
Zo rond 21:45 liepen naar de andere kant waar het altijd een stuk rustiger is met toeschouwers.
Heren van Katan hadden ons al gespot met onze statieven.
Evenals Stevantvs en Jappy-b die toch nog vervoer habben kunnen regelen en net op tijd aankwamen, gezellig!
Even leek het erop dat de bus van Katan precies voor onze neus werd geparkeerd, gelukkig waren ze zo aardig hem toch effe in de achteruit te zetten

.
Het was al lekker druk met toeschouwers en iets later dan 22:00 uur begonnen ze.
Ik vond het een mooie show, liep lekker door.
Extra toegevoegde waarde was het hoge snippergehalte. Zoals Jappy hier al riep scoort deze show erg hoog!
We sneeuwden goed onder daar
En net als vorig jaar gaf Katan weer een korte, mooie en krachtige toegift, heerlijk!
Terwijl Katan de cakes na keek stonden we nog even na te praten en de snippers uit onze haren en ogen te pulken.
Steef-Kaboom ging weer met zijn vader richting huis en wij bleven nog even staan. Niet lang daarna kwam Mike ook nog even napraten.
Na een min. of 10 vertrokken we weer richting auto. Iets verder nog even met de collega van Mike (sorry, weet zijn naam niet) staan praten.
Uiteindelijk ging ieder weer zijn weg, op naar de volgende show
Thuisgekomen was vrouwlief ook inmiddels weer thuis, de oppas kon weer weg en wij naar kruit ruikend en meer dan tevreden ons bed in

...
Iedereen weer bedankt, ook namens Ruben.
Oh, voor ik het vergeet, hier mijn filmpje

: