14-09-2013 Vlietdagen Leidschendam / Voorburg

Mijn bijdrage van vanavond :

Excuses voor de niet al te beste kwaliteit, ik was vergeten hem op de vuurwerkmodus te zetten :(

Die bommen met snoeiharde burst en ver wegspringende dahlia's waren apart. Wat een dikke sterren waren dat zeg.

Arjan, kon je de go getters nog horen? En welke kant filmde je op? Richting A4 of Voorburg?

En waar hing jij uit dan :p ?

Dat vroeg ik mij ook al af, volgens mij wil hij niet meer met ons geassocieerd worden :p

Wel aanwezig waren jappy-b, knoerdoztm, stevantvs, steef- kaboom, jeffreak, recemonster en ikkuh , leuk om weer eens een ander gezicht achter een nick te zien.

@ en michelwrx was ook aanwezig :)

Laatst bewerkt:
Dat vroeg ik mij ook al af, volgens mij wil hij niet meer met ons geassocieerd worden :p

Wel aanwezig waren jappy-b, knoerdoztm, stevantvs, steef- kaboom, jeffreak, recemonster en ikkuh , leuk om weer eens een ander gezicht achter een nick te zien.

Nah beetje jammer hoor JUP :p
p.s bedankt terr voor je film hierbij die van mij

Best leuke bommen gezien maar het was wel snel voorbij zeg :(
Geen finale of iets in die richting maar heb mij toch prima vermaakt.
Schoten hier en daar best leuke effecten en het was weer even gezellig met de freaks.

En waar hing jij uit dan :p ?

Verkeerd gelopen. Lag nu tijdens de show in de berm van de A4 haha, miste alleen nog een drankje erbij hahaha. Had vrij uitzicht op de bommen, kwamen mooi mijn richting op dankzij de wind. Dat parkje zorgde er helaas voor dat ik jullie niet kon vinden, anders was ik er wel bij komen staan.

Hierbij nog mijn fotos

Foto550-VDJF4MYC.jpg

Foto550-U4ICKJBT.jpg

Foto550-6YPMDGXS.jpg

Foto550-FAMBFK7W.jpg

Foto550-WLRU3RYO.jpg

Foto550-YBEURYMD.jpg

Foto550-XZYXF384.jpg

Foto550-JSFCB6JM.jpg

Foto550-EWM33KII.jpg

Foto550-JINTESHF.jpg

Foto550-88BBJHDP.jpg