10 uur project(en)

Lesl

VWC lid
Vandaag kwam ik erachter dat er eigenlijk geen topic is waar iedereen zijn 10 uur project kan posten.

De mijne, net op yt gezet

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Let niet op mij:p

Ben benieuwd naar die van jullie:bye::)

Ik had geen project, geen tijd voor gehad om wat dingen door te lonten dus begonnen met een Hoogmoed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Afgelopen jaar alleen de Salute afgestoken. Filmpje is niets geworden, omdat mijn broertje zo slim was om in te zoomen ipv uit...

mijn 10 uur project vorig jaar is mislukt:cry:

maar heb al een goed idee voor volgend jaar:

12 cruze rockets, met 2á3 black salutes(belgische mat)

tom:bye:

mijn 10 uur project vorig jaar is mislukt:cry:

maar heb al een goed idee voor volgend jaar:

12 cruze rockets, met 2á3 black salutes(belgische mat)

tom:bye:

cruise rockets zijn zeker goed voor een 10:00 project, een lekker harde fluit, je laat dan ook weten dat het echt 10:00 is in de buurt:p heb vorig jaar er dan ook 60 doorgelont, echter gingen ze iets sneller als gepland(a) filmpje word binnenkort wel gepost. Dit jaar wil ik zeker weer een cruise rocket project.

Mijn buurjongen had mijn cruise rocket een straat verder nog zeer goed gehoord. zegt genoeg denk ik. Zal een filmpje van een cruise rocket posten, en dan mijn reactie na de 1e pijl

Ik was na al mijn grootste plannen begonnen met een 5K en Cruise Rocket. Veel lawaai, maar van korte duur! De piepen in mijn oren waren echter van lange duur...

4x Thunder Salute, Rubro vuurwerk

11kil4y.jpg

+ YouTube Video

Gefilmd met ipod touch, vandaar de kwaliteit
ps. let niet op wat er gezegd wordt (alle 4:rolleyes:)

Dit was een beetje een vervroegd 10 uur project:p
(was tegen 9:20)

Was volgensmij ook een projectje om de dag in te luiden.
(Daar draaien de 10:00 projecten toch ook om?)

(Was niet echt mijn project, maar van Ruud:rolleyes:)

Als het bericht hier niet thuis hoort, mogen de admins hem wel verwijderen.
(Hij stond ook in het "thunder salute" topic (Rubro)

Misschien maak ik dit jaar nog een eigen project, maar dat zien we dan wel weer:bye:

een filmpje van mij hieronder

Mijn eerste keer cruise rocket, 29 december, net terug uit steenbergen.
Een beetje moe.
Je denkt, zoveel mooie reacties over de cruise rocket, zou hij echt zo goed zijn?

JA! STEENGOED!:p Wat een pijl zeg, moet er echt een heleboel van hebben dit jaar!

net online:p

+ YouTube Video

ondertitteling:

''wat een, *gekreun* pijn''

@lesl ik vand jou reactie op deze pijl geniaal!
je wilde wat anders zeggen in een verbazende bui!
tog herstelde je je zelf!
tegek man!!

een filmpje van mij hieronder

Mijn eerste keer cruise rocket, 29 december, net terug uit steenbergen.
Een beetje moe.
Je denkt, zoveel mooie reacties over de cruise rocket, zou hij echt zo goed zijn?

JA! STEENGOED!:p Wat een pijl zeg, moet er echt een heleboel van hebben dit jaar!

net online:p

movie

ondertitteling:

''wat een, *gekreun* pijn''

Bij mij waren de reacties ook super enthousiast ja!
Leuk om het zo te zien. Maar kan mij herinneren deze ook te hebben bekeken op de 29e tussen het shoppen en werken door. Bekijken met een strak blauwe lucht, zonnetje en bakkie koffie er is toch lekkerder dan in de kou en in het donker.

Dus bedankt!:D

Bij mij waren de reacties ook super enthousiast ja!
Leuk om het zo te zien. Maar kan mij herinneren deze ook te hebben bekeken op de 29e tussen het shoppen en werken door. Bekijken met een strak blauwe lucht, zonnetje en bakkie koffie er is toch lekkerder dan in de kou en in het donker.

Dus bedankt!:D

Dit jaar hoop ik een mooie pijlenrek te maken van deze sgatjes!

Eerst even wat hout scoren:p

btw, ik plaats ook in rustig tempo, avond filmpjes van bepaalde producten, en dump ze dan ook in hun topic

Dit was mijn 10 uur project niet special gewoon knallleeennn!!! iets later dan 10 uur omdat me broer eerder moest:p
+ YouTube Video

Ik zal hem hier ook nog wel even posten, zoals beloofd de cruise rockets:)

+ YouTube Video

Op film komen ze nog geeneens zo "hard" over. Maar iedereen die ze in het echt heeft gehad weet hoe gruwelijk ze gaan:) Je kon dr niet echt dichtbij staat ivm je oortjes:bonk:

Ik zal hem hier ook nog wel even posten, zoals beloofd de cruise rockets:)

movie

Op film komen ze nog geeneens zo "hard" over. Maar iedereen die ze in het echt heeft gehad weet hoe gruwelijk ze gaan:) Je kon dr niet echt dichtbij staat ivm je oortjes:bonk:

Was niet het 10-uur project hea jaco?:p

Back
Bovenaan