10:00 opening!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Helaas laat de regelgeving het al een aantal jaren niet meer toe om vanaf 10:00 te stoken, echter blijven de foto's en films van het overdag stoken voor velen dé oud & nieuw sfeer uitstralen. Let wel, enkel Nederlands consumenten vuurwerk!

Laatst bewerkt:
Overdag stoken films van na 2014 wordt niet meer gedoogd?
Bij deze dan wat films die van 2013-2014 en er voor zijn, de jaartallen in de titel staan er alleen omdat het in die jaren is geupload op YouTube :wink: :angel: (Edit: inmiddels aangepast :applause: )
Een 10 uur project:

Niet helemaal om 10 uur, maar wel overdag.

Er zijn nog meer films, die kan ik eventueel wel later plaatsen.

Laatst bewerkt:
Heb het aangepast Daniel :thumbsup:

Fijne eerste beelden in dit topic hoor, blijven voor mij de mooiste beelden.

Wat was dit al een heerlijk moment op de dag der dagen mee te beginnen.
Zonde dat we dit niet meer zo kunnen meemaken.

Hele slecht kwaliteit, maar kwam nog een aantal filmpjes tegen van ik geloof 2008:

Inderdaad heerlijk zulke filmpjes. Wat mis ik die tijden. Krijg er kippenvel van en dat komt niet door de sneeuw.

Richting de schemer afgestoken, dus zeker geen 10:00 project.
Wel (althans dat was de bedoeling) een daylight project.

De geweldige Sky screamer, wat een ding was dat zeg.

Laatst bewerkt:
Prachtig de 10 uur projecten! man man man hoe fantastisch was het om dit te doen... Vroeg wakker worden alles nogmaals controleren, half uur van te voren naar buiten alles nogmaals controleren en dan 5 voor klaarzetten..

Eventueel auto's vervloeken die langskomen sjezen en dan wanneer de kerk om 10 uur zijn klok luide ging mijn project de lucht in hoor! Ieder jaar weer gekker eerder jaar weer duurder ieder jaar weer mooier...

Jammer dat 31-12 10:00 niet meer 31-12 10:00 is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan