1 juli raadsvergadering gemeente Utrecht Stemmen kan nu nog.

Mooie kop! :) Kortom naar 4 dagen verkoop of 10 dagen verkoop want dan komt er minder illegaal vuurwerk! :)
Inderdaad, en het gaat nog verder. Het probleem "illegaal vuurwerk" is een war on drugs, veel gedoe om helemaal niks. Het probleem is niet het vuurwerk, maar de bestempeling ervan als "illegaal". Alles toestaan, 365 dagen per jaar, met een vergunningstelsel net als in Zwitserland, dan is het probleem in één keer opgelost.

Dan nog je hebt altijd mensen die zich niet kunnen gedragen ook al zou een cobra6 of een 3 inch shell verkrijgbaar zijn met vergunning.
En die mensen zouden het ook weer verpesten voor de mensen die zich met een vergunnings stelsel als in zwitserland wel kunnen gedragen.
Dus die kleine groep verpest het altijd voor de rest waar je de grens ook legt zo zijn we nederlanders nu eenmaal altijd wat te zeuren en te klagen hebben.

Dan nog je hebt altijd mensen die zich niet kunnen gedragen ook al zou een cobra6 of een 3 inch shell verkrijgbaar zijn met vergunning.
En die mensen zouden het ook weer verpesten voor de mensen die zich met een vergunnings stelsel als in zwitserland wel kunnen gedragen.
Dus die kleine groep verpest het altijd voor de rest waar je de grens ook legt zo zijn we nederlanders nu eenmaal altijd wat te zeuren en te klagen hebben.

Ja verbieden is de enigste oplossing maar dan nog komt het zwart op de markt dus zolang er weinig doden bij vallen en weinig gewonden dan moeten ze niet zeuren. En dan ook nog wie er gewond raak, meestal zijn dit daders zelf dus ja... waar maakt iedereen zich druk over?

Inderdaad en dan nog als het misgaat en de omstanders gebeurt niks heb ik van opgeruimd staat netjes.
Hoe hard dit ook klinkt ja wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Wat is er mis met op je zelf letten en de mensen een eigen verantwoordelijkheid te geven.
De overheid op welk niveau ook moet zich niet zo druk maken met onzinnige regels te verzinnen maar daadwerkelijk het land eens gaan regeren ipv zich om zulke onzinnige dingen druk te maken.

totdat je zelf een fenix nitraatje in je klauwen hebt en je drie vingers mist. Tja dan sla je ook iedereen voor zijn kop als je zegt: had je maar verantwoordelijkheid moeten nemen. Ik vind de reacties dan ook een beetje kort door de bocht. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al dat ik dat vond ;-)
greetzz

Ja oke tjopper maar de overheid bemoeit zich steeds meer met dingen overal in ons leven ik weet niet wat er mis is met leren voor je zelf te zorgen en op te passen.
En dan nog wat ja natuurlijk sla je jezelf voor de kop als een nitraat of cobra in je hand ontploft.
Maar dat is het gevaar van het vak om maar zo te zeggen.
Er is niemand die je verplicht om hard knal vuurwerk of professional vuurwerk af te steken.

totdat je zelf een fenix nitraatje in je klauwen hebt en je drie vingers mist. Tja dan sla je ook iedereen voor zijn kop als je zegt: had je maar verantwoordelijkheid moeten nemen. Ik vind de reacties dan ook een beetje kort door de bocht. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al dat ik dat vond ;-)
greetzz

Uhh ja! Hoe wist je dat?

Maar dat is menselijk gedrag. Krijgt men een ongeluk dan ligt aan de weg, auto, voorganger, zon, mist, sneeuw maar nooit aan diegene die een ongeluk krijgt.

Back
Bovenaan