1.2'' Mixed Gold 2 Blue

dan komt hij dus niet overeen qua grootte met deze demofilm van Harings?

Ik vind de effecten in de straat echt wel kleiner overkomen dan op demo beeld. Het is echt wel een mooie box en ik houd ook echt wel van tempo maar eigenlijk is deze box te snel leeg voor dit geld. Denk dat door het tempo, krap een halve minuut de effecten stuk slaan.

Zo dan, die had een haast. Ik hou van snelle boxen, maar dit is wel heel snel weg. Vind de effecten ook erg snel verdwenen zo op film. Vind dit de minste uit deze lijn.

Dat klopt inderdaad. Wij hadden deze ook afgestoken tijdens de jaarwisseling samen met de Spinnerz 2 Colorz, Glitter Willow 2 Colorz, Titanium Brocade 2 Blue, Final Gold en Final Colorz. Deze was veruit de minste van allen. Valt eigenlijk buiten het tempo om buiten het rijtje qua prestaties. Helaas want ik had er veel meer van verwacht.

Ik heb hem gezien op de demo van VWT en toen was hij in mijn ogen een stuk beter, maar hij kon niet tippen aan de andere boxen uit de serie.
Daarom heb ik hem niet genomen, ondanks dat er een idee van mij in zit ( laatste cake is gemaakt naar de Caribean Palmtree van Bonbridge )

@Ruud van Vuurwerktotaal : nog bedankt voor het verwerken van mijn idee :handsup:

Ik heb hem gezien op de demo van VWT en toen was hij in mijn ogen een stuk beter, maar hij kon niet tippen aan de andere boxen uit de serie.
Daarom heb ik hem niet genomen, ondanks dat er een idee van mij in zit ( laatste cake is gemaakt naar de Caribean Palmtree van Bonbridge )

@Ruud van Vuurwerktotaal : nog bedankt voor het verwerken van mijn idee :handsup:

Eigenlijk speciaal voor cake 1 en cake 4 deze box toch erbij gekocht. Voor cake 1 kan je ook de Freestyle Trics kopen, cake 4 was mooi, maar erg rap ook. Al met al is het tempo en al dat blauw wel prachtig, maar ik vond hem zeker niet zo mooi als de andere boxen in deze lijn.

Back
Bovenaan