06-05-2012: Rotterdam

stefantvs

VWC lid
Datum: 06-05-2012
Plaats: Rotterdam
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Katan Vuurwerk
Waar: : Schiehaven
Wat: Onbekend
Tijd: Rond : 22:00
Waarom: kermis

Laatst bewerkt:
De afgelopen shows betreffende het afsluiten van de kermis waren rond de 7 minuten. Het waren vrij eenvoudige shows. Verwacht er dus niet al te veel van. Leuk om even mee te pakken als je in de regio woont en niets te doen hebt op zondagavond.

Waren wij hier twee jaar geleden of vorig jaar ook niet bij aanwezig en werd er toen prof geschoten vanaf een ponton ?

Ben er vorig jaar ook geweest ! en het was zeker geen verkeerd showtje als ik het me nog goed kan herinneren :-)

Is al een tijdje een show met shells, Arjan.
Binnen die context één van de weinige showtjes met shells voor een kermisvuurwerk in Nederland.

Meestal is de show in mei wat groter dan de show van oktober. Kwalitatief in mei meestal ook iets beter dan de oktobershow. Overigens wordt het koninginnedagvuurwerk een week eerder op dezelfde locatie geschoten en die is uiteraard van hoger niveau dan de kermisshows.

Er is er ook 1 op 30 april toch?

Daarvan is het budget ook groter, en vorg jaar was die veel beter als voorgaande jaren vond ik.

Shell-Martijn en ik zijn er bij, op een leuk plekje :p

Leuke show , ik kan me herinneren dat ik ooit hier ben geweest jaren terug. Zeker de moeite waard om ff langs te gaan !

erg jammer dit, ik heb vanavond 'n flink stuk gereisd en ben naar rotterdam gegaan voor deze show, daar op locatie aangkomen en 'n stukje over de kermis gaan lopen.
er stond 'n mevrouw van de organisatie ofzo en daaraan vroeg ik waar het ponton voor het vuurwerk precies kwam te liggen, zij zei dat er geen vuurwerk zou zijn vanavond er was daar alleen maar vuurwerk voor koninginnedag.
ook op 'n grote poster die daar hing stond alleen het vuurwerk op koninginnedag aagegeven en niet het vuurwerk van vanavond.
hierna ben ik terug gelopen naar de auto, ik baalde flink, en ik heb even 500gram / ronny van katan gebelt, hij bevestigde dat deze show in rotterdam niet door ging en hij vertelde mij ook dat hij het wel op internet had geplaatst.
hier op vwc stond het overduidelijk niet, dus ik vermoed dat hij het op fpm had geplaatst, maakt ook voor de rest niet uit, het is al heel wat voor 'n schietbedrijf dat ze het uberhaupt even melden op een van de forums, en ik zelf kijk nooit op fpm.
een erg vervelende situatie, zeker aangezien dat alleen al de heenreis voor mij 100km was (ben niet gek:rolleyes:) .
maarja niks aan te doen, volgende keer beter.

Heey Damianus, erg vervelend om dit te lezen :-( .

Ik had het op fpm idd gelezen dat het niet meer doorging.
Daarom had ik het wel uit de vwc agenda gehaald, het topic zelf kon ik niet vinden, en wist dus ook niet als ie er wel of niet was, en daarom stond het hier niet vermeld.

Sorry dat je er voor niets naar toe ben gereden.

Gr stefan

Back
Bovenaan