erg jammer dit, ik heb vanavond 'n flink stuk gereisd en ben naar rotterdam gegaan voor deze show, daar op locatie aangkomen en 'n stukje over de kermis gaan lopen.
er stond 'n mevrouw van de organisatie ofzo en daaraan vroeg ik waar het ponton voor het vuurwerk precies kwam te liggen, zij zei dat er geen vuurwerk zou zijn vanavond er was daar alleen maar vuurwerk voor koninginnedag.
ook op 'n grote poster die daar hing stond alleen het vuurwerk op koninginnedag aagegeven en niet het vuurwerk van vanavond.
hierna ben ik terug gelopen naar de auto, ik baalde flink, en ik heb even 500gram / ronny van katan gebelt, hij bevestigde dat deze show in rotterdam niet door ging en hij vertelde mij ook dat hij het wel op internet had geplaatst.
hier op vwc stond het overduidelijk niet, dus ik vermoed dat hij het op fpm had geplaatst, maakt ook voor de rest niet uit, het is al heel wat voor 'n schietbedrijf dat ze het uberhaupt even melden op een van de forums, en ik zelf kijk nooit op fpm.
een erg vervelende situatie, zeker aangezien dat alleen al de heenreis voor mij 100km was (ben niet gek

) .
maarja niks aan te doen, volgende keer beter.