03-10-2012 leiden.

pyrostar88

VWC lid
Azuma Fireworks uit Nieuwegein sluit met een gigantisch vuurwerkspektakel de 3 oktoberfeesten af. De vuurwerkshow vindt als vanouds plaats in het Ankerpark. In tegenstelling tot verleden jaar is de vuurwerkshow niet gecomponeerd op muziek. Het spektakel is er niet minder om! Onze pyrotechnici hebben een unieke vuurwerkshow samengesteld uit een topselectie vuurwerk. Laat u in vervoering brengen door wervelende vuurwerkcombinaties in unieke kleuren. De finale is
een apotheose van goudbrokate effecten doorspekt met daverende titaniumknallen. Dit vuurwerkspektakel zal een onuitwisbare indruk maken op de toeschouwers!

(bron: 3october vereeniging)

kortom kom je ook???

oftoewel de zijlpoort.

tijd: 23:30-23:59.

tot dan!!

Jammer dat het niet meer op muziek is. ik vond dat vorig jaar erg gaaf namelijk! maar goed zonder muziek kan ook leuk zijn dus ik ben benieuwd:-)

Zal er zeker bij zijn, En heel eerlijk zo erg vind ik het niet zonder muziek :-)

2 jaar geleden was het gewoon lekker rammen ! :-) Heb er zin in !

Show zal gedaan worden door Dream neem ik aan.
Consumentenvuurwerk (finale met Snipers en Silver Salute's?) met misschien wel een paar single-shots of candles...?
Ik gaat wel even koekeloeren.

Is deze show normaal gesproken de moeite waard? Woon een half uur van Leiden af, maar ben nog nooit bij de show aanwezig geweest. Ik twijfel ook nog een beetje i.v.m. de wekker de volgende dag.

Welke mogool staat daar zo te ***len nu allemaal pijlen dit nu allemaal groene dat die uit elkaar klappen, bedankt voor de film trouwens.!

Dat was de radioverslaggever van 3OktoberRadio. Ook al kloppen de termen niet bij wat het daadwerkelijk was, ik vond het knap hoe hij de show als in één spraakwaterval stond te verwoorden.

hahaha dat zal wel weer die gast zijn van de 3 oktober radio, die stond 2 jaar geleden ook naast mij en torrr, zwaar irritant die gast ook !

Back
Bovenaan