02-06-2012 | Alphen a/d Rijn

mikeole

VWC lid
Datum: 2 juni 2012
Plaats: Alphen aan de Rijn
Provincie: Zuid Holland
Tijd: rond 22.00 uur
Wie: Katan Vuurwerk natuurlijk
Wat: Professioneel vuurwerk, kogelbommen/flowerbeds/roman candles/single shots/mine bags.
Waar: Zegersplas.

Tot welk maximaal kaliber wordt er hier geschoten heren van Katan, vorig jaar was het in ieder geval max. 3 inch en ik neem aan dit jaat ook ?

Filmpje van vorig jaar :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik vroeg me al af wanneer dit zou zijn, datum komt erg ongelukkig uit met een familie barbecue... lastig lastig

Wil wederom 1 of 2 vwc-leden de kans bieden om mee te helpen met een show als deze. Dit is me in Rotterdam op 30 april goed bevallen. Mensen die zich geroepen voelen mail je gegevens even naar [email protected].
Minimale leeftijd 18 jaar en bereid zijn hard door te werken zijn wel belangrijk.

Wil wederom 1 of 2 vwc-leden de kans bieden om mee te helpen met een show als deze. Dit is me in Rotterdam op 30 april goed bevallen. Mensen die zich geroepen voelen mail je gegevens even naar [email protected].
Minimale leeftijd 18 jaar en bereid zijn hard door te werken zijn wel belangrijk.

We zijn erbij :D (ik en Jeffreak) Alvast bedankt voor de gelegenheid!!!!

hahaha, nou bereid je maar voor dan vele handen maken licht werk. in Rotterdam konden we 3 uur uit onze neus eten omdat we veel te vroeg klaar waren

Beter te vroeg klaar dan op het laatst nog stressen.
Maar die laatste 3 uur was wel goed uit te rusten en de spanning op te bouwen naar de show.
Jammer dat je er niet bij kan zijn, wel in gedachte toch:)?

Was vorig jaar een erg matige show, helaas. Dus zal er dit jaar niet bij zijn. Wel leuk dat Katan liefhebbers een kans geeft om mee te bouwen!:)

hee jap slijmbal anders kunnen we naderhand gaan toch jappie ze schieten toch pas om 2200 uur
dus kan mkkelijk lijkt mij

Back
Bovenaan