Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Vathorst

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2020] Vuurwerk Vathorst

    Beste liefhebbers,

    Bedankt voor het vertrouwen van afgelopen jaar! We hebben veel geleerd van het afgelopen jaar. We stappen gedurende het jaar over op een nieuwe webshop zodat we jullie nog beter en sneller kunnen helpen, maar dit heeft nog wat tijd nodig.

    Aangezien de freakacties niet te lang op zich kunnen laten wachten draaien we toch nog even op de oude site. We zullen de webshop vrijdag 24 januari om 23:59 openen!

    We hopen jullie aankomend jaar weer terug te zien in onze winkel!

    Met vriendelijke groet,
    Dave Brandsen

    Ps: ik ben gemakkelijk te bereiken via whatsapp 06-83795765
    Laatst aangepast door Vuurwerk Vathorst; 22 January 2020, 21:41.

    #2
    Succes met de verkoop en de voorbereidingen. Ik ben benieuwd naar het assortiment van dit jaar, vorig jaar wilde ik namelijk de rebound box van Volt aanschaffen echter te lang gewacht en is me die net voor me neus weggekaapt. Dus ik hou jullie in de gaten!

    Comment


      #3
      eindelijk weer een winkel die snel open gaat!
      vorig jaar was alles super geregeld!

      Comment


        #4
        Ben benieuwd waar je mee gaat komen Dave. Afgelopen jaar aantal kartonnen cakes gehaald bij je en een aantal cakes in meervoud. Is goed bevallen, dusss

        Comment


          #5
          Ben heel benieuwd naar de openingsacties. Hoop op de Code Red, Spinnerz to Colorz en Zena Snapte box

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
            Ben heel benieuwd naar de openingsacties. Hoop op de Code Red, Spinnerz to Colorz en Zena Snapte box
            Ik hoop zelf ook op de Spinnerz to Colorz, Spinnerz to Colorz en Spinnerz to Colorz. Staat met stip op nummer 1.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
              Ik hoop zelf ook op de Spinnerz to Colorz, Spinnerz to Colorz en Spinnerz to Colorz. Staat met stip op nummer 1.
              Ik doe een schietgebedje tot de goden en Allah Boeddha Vishnu dat deze in de freakactie komt.

              Comment


                #8
                Ik trek sowieso me portomonnee open als deze in de freakactie komt. Vorig jaar eerste keer bij VV besteld, maar super service gewoon. Dit jaar ook zeker even een karton Wicked Whistle aftikken hier. En ik hoop dat er weer wat mooie uitloop producten wordt aangeboden.

                Comment


                  #9
                  Ojeee, mn loon word ook de 24e gestort. Daaaaar gaat het..... nanananananaaaaa.

                  Lekker bezig Dave!

                  Comment


                    #10
                    Hoppaaa ik ben heel benieuwd wat er op gaat komen, ondanks de drukte de eerste ophaaldag prima ervaring met Vuurwerk Vathorst!!!!

                    Comment


                      #11
                      Opent de shop donderdag op vrijdag of vrijdag op zaterdag?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door MelvinFR Bekijk bericht
                        Opent de shop donderdag op vrijdag of vrijdag op zaterdag?
                        Vrijdag op zaterdag!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Vathorst Bekijk bericht
                          Vrijdag op zaterdag!
                          dus hij opent op zaterdag 25 januari om 00:00....

                          Comment


                            #14
                            Ik ben benieuwd!

                            Comment


                              #15
                              Top dat er ook dit jaar weer een freakactie vanuit Vathorst is. Succes!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X