Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Vathorst

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Vathorst Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Zoals we allemaal al weten is er dit jaar geen verkoop!
    Alle orders zullen binnen 14 werkdagen worden terugbetaald. Het behouden van je order is ook niet mogelijk. We openen de site vanaf 1 januari weer voor de bestellingen van 31 december 2021.

    Om jullie toch kunnen voorzien, openen we de site voor cat 1 bestelling. Je kan online je bestelling plaatsen en 1 uur later ophalen (of later) in onze winkel. We zullen de komende tijd de site aanvullen met nieuwe cat 1 artikelen. Tot die tijd staan de huidige artikelen op de shop!

    We laten weten zodra de shop open is!

    Mochten er vragen zijn hoor ik ze graag.

    Met vriendelijke groet,
    Dave Brandsen
    Top geregeld!! In Januari maar weer helemaal los gaan dan

    Comment


      Dave,
      Dank voor het vlot afhandelen, zie dat het geld inmiddels is teruggestort. Had liever op 29 december mijn vuurwerkjes komen halen, maar de "wijzen" in Den Haag hebben anders besloten. Hoop dat die zichzelf op 2 januari nog in de spiegel durven aan te kijken. Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat deze politieke deal alleen maar verliezers kent, de hulpdiensten voorop.

      Comment


        Hallo allemaal,

        Zoals sommigen van jullie weten is onze webshop geopend voor Cat 1 artikelen. We hebben wel wat Funke artikelen op voorraad weten te krijgen.

        Funke Bengalfeuer rot
        Funke SILBERFONTÄNEN
        Funke Luft Heuler grün

        Vanaf nu beschikbaar. Let op: OP=OP

        Mvg Dave

        Comment

        Working...
        X