Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Vathorst

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Vathorst Bekijk bericht
    Het is maar hoe je het bekijkt. We openen een webshop met wat ruimte om te controleren of alles werkt. Als ik te vroeg ben is het niet goed, als ik te laat ben is het ook niet goed. Het is helaas niet anders, sorry!

    Ik wacht nog even het besluit uit wat betreft pijlen verkoop.

    mvg Dave
    Snap ik,
    Die reactie was meer met frustratie geschreven i.v.m. mislopen van karton thunderbricks
    Bedankt voor het waar maken van freakacties. Hoop z.s.m. nog wat pijlen te kunnen inslaan

    Comment


      #47
      Eerste bestelling gedaan, kan niet wachten om de HFF shots of anarchy op te komen halen en in de straat te mogen bewonderen. Thanks @vuurwerk Vathorst!

      Comment


        #48
        Mooie producten en goede prijzen hoor. Mooi assortiment nu al.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Ik vroeg me af of er andere producten erbij worden gezet?

          Comment


            #50
            En ik vroeg me af of er nog nieuwe aanbiedingen komen, en zo ja wanneer? (de huidige aanbiedingen zijn allemaal uitverkocht)

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
              En ik vroeg me af of er nog nieuwe aanbiedingen komen, en zo ja wanneer? (de huidige aanbiedingen zijn allemaal uitverkocht)
              Er staan toch echt nog genoeg mooie aanbiedingen.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Indica Bekijk bericht
                Er staan toch echt nog genoeg mooie aanbiedingen.
                Na het klikken op het menu item ‘aanbiedingen op=op’ zie ik alleen 3 artikelen die uitverkocht zijn. prima dat er daarnaast nog genoeg goed geprijsde artikelen zijn te vinden, maar daar doelde ik niet op, en Vathorst beschouwt dat kennelijk ook niet als aanbiedingen/outlet.

                Comment


                  #53
                  Volgens mij is het in principe een freakactie en zijn de producten waar jij op doelt juist outlet. bv De mei tai tailgate voor 165,- en de shots of anarchy voor 189,- zijn toch echt freakprijzen

                  Comment


                    #54
                    mai tai is al voor 135 voorbei gekomen
                    ik vind 165 ook veel hoor

                    Comment


                      #55
                      We vullen de webshop gedurende het jaar met opruim/outlet artikelen. Echter neemt het dit jaar wel wat meer tijd in beslag dan voorheen ivm overnames.

                      Voor vandaag hebben we wel de Nano Shot 360s Box toegevoegd aan de webshop voor een leuke prijs: 175,-

                      Comment


                        #56
                        De Nano Shot lijkt mij gelet op de huidige prijzen bij de conculega's zeker scherp geprijsd.

                        Comment


                          #57
                          Iemand ervaring met de Furious One van Vuurwerk Vathorst?
                          Kan er eigenlijk niets over vinden op de productvideo na..

                          Comment


                            #58
                            Vorig jaar gehad en naar mening zeker een topper. Ook de furious precision had mij zeer positief verrast. Dit jaar weer op het lijstje.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door cycloon65 Bekijk bericht
                              Iemand ervaring met de Furious One van Vuurwerk Vathorst?
                              Kan er eigenlijk niets over vinden op de productvideo na..

                              https://www.vuurwerkvathorst.nl/inde...ous-one-detail
                              2e compound, 1e cake van de Shots of Anarchy (minstens volgens het product filmpje op de site).

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                                2e compound, 1e cake van de Shots of Anarchy (minstens volgens het product filmpje op de site).
                                Thanks, je hebt gelijk! Ik heb een straatfilmpje opgezocht en daar zit hij in.
                                Shots of Anarchy is trouwens ook wel erg dik hoor.. ��

                                Comment

                                Working...
                                X