Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
    Is er een shot alleen mine? ik tel maar 19 schoten n.l.
    Yes volgens mij gaan shot 19 en 20 van elke cake tegelijk waarbij shot 20 dan een mine is.

    Comment


      #62
      Komt door die achterlijke regel in Nederland dat het een combinatie moet zijn... in ieder ander EU land mag je in F2 zonder een combinatie 25 gram per shot. In Belgie heb je bijvoorbeeld de 'Jaw Breaker' , dat is de Extreme Salute 2.0 van Zena/Vuurwerktotaal alleen dan heb je gewoon 19 shots effecten met burst. En in Nederland heeft de Extreme Salute 2.0 eerst een mine en dan nog maar 18 schoten met burst.

      Comment


        #63
        Kan Magnum bevestigen of het kruitgewicht van 500 gram per cake klopt, of kunnen we hier dezelfde discussie starten als bij de Mega 6 van Mania?

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
          Kan Magnum bevestigen of het kruitgewicht van 500 gram per cake klopt, of kunnen we hier dezelfde discussie starten als bij de Mega 6 van Mania?
          Hij is bij ons afgeleverd met 461 gram kruit per cake. Ik heb de startpost aangepast om discussies te voorkomen.
          www.magnumvuurwerk.nl - Welcome to our WCKD World!

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
            Hij is bij ons afgeleverd met 461 gram kruit per cake. Ik heb de startpost aangepast om discussies te voorkomen.
            Graag bij alle importeurs dit soort open communicatie svp !
            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
              Hij is bij ons afgeleverd met 461 gram kruit per cake. Ik heb de startpost aangepast om discussies te voorkomen.
              Ik ben benieuwd !
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                #67
                Zien er leuk uit. Wij hebben ze inmiddels ook binnen.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191109_094710.jpg
Vertoningen:1
Grootte:211,1 KB
ID:	1574781

                Comment


                  #68
                  Nog een vraag aan Magnum of eventueel aan winkeliers die dit product al binnen hebben: Zit hier een kooi omheen? Om de omdoos dus. Of net zoals de Broekhoff variant van 5 stuks 20sh 30mm kooiloos?

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
                    Hij is bij ons afgeleverd met 461 gram kruit per cake. Ik heb de startpost aangepast om discussies te voorkomen.
                    Dit verrast mij positief, ben benieuwd naar de eerste (demo) films

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Komt door die achterlijke regel in Nederland dat het een combinatie moet zijn... in ieder ander EU land mag je in F2 zonder een combinatie 25 gram per shot. In Belgie heb je bijvoorbeeld de 'Jaw Breaker' , dat is de Extreme Salute 2.0 van Zena/Vuurwerktotaal alleen dan heb je gewoon 19 shots effecten met burst. En in Nederland heeft de Extreme Salute 2.0 eerst een mine en dan nog maar 18 schoten met burst.
                      Zo raar is die regel niet, dat is marktbescherming. Hierdoor kunnen buitenlandse groothandelaren lastig op de NL markt toetreden. Ze zullen al hun bestaande producten dan moet aanpassen met een mine en eventueel een kooi. Dat kost teveel om dan alleen voor NL te doen. Maar onze NL importeurs bewegen zich steeds meer en meer op de Europese markt. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat buitenlandse importeurs aan de bel gaan trekken in Brussel omtrent marktbescherming door de BV NL. En als je juridisch hier naar gaat kijken is de kans groot dat ze dat gaan winnen.

                      En onthou dat het RACT niet alleen geschreven is door de overheid.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Nog een vraag aan Magnum of eventueel aan winkeliers die dit product al binnen hebben: Zit hier een kooi omheen? Om de omdoos dus. Of net zoals de Broekhoff variant van 5 stuks 20sh 30mm kooiloos?
                        Hier nog antwoord op of is geen antwoord in dit geval 'slecht nieuws'? Ik hoop het niet namelijk.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Hier nog antwoord op of is geen antwoord in dit geval 'slecht nieuws'? Ik hoop het niet namelijk.
                          Het "broertje" bij Broekhoff (Powerfull 5) komt in ieder geval zonder kooi (dit is door Broekie bevestigd). Ik ga er daarom vanuit dat hij zonder kooi geleverd zal worden.

                          Comment


                            #73
                            Dit lijken dezelfde cakes te zijn als de powerful 5?

                            Comment


                              #74
                              Yups alleen mist er 1 van het assoritment

                              Comment


                                #75
                                Zag ze vorige week bij Kuiper,in dummy vorm. Mooi compacte cakes,niet van die bakbeesten. Ik ga ze tussendoor stoken,en dan wicked warlord. Daarin komen een aantal zelfde effecten,weer terug.
                                Light some fireworks, and see who answers.

                                Comment

                                Working...
                                X