Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Klopt helemaal
    Oplichting is relatief begrip. Als de cakes verder goed presteren . Als dat niet het geval is dan niet. Heb zelf de heroes besteld ben benieuwd hoeveel daar in zit.

    Comment


      @ Burgemeester1:

      Hier gaat een groot deel van dit topic over, dus je had het kunnen weten als je iets verder had gelezen dan de startpost...
      Maar hier ligt wel een taakje voor een mod inderdaad!

      Misleiding blijft het, want je krijgt niet wat men zegt dat je krijgt.
      En dat is verboden!
      Maar ja, in Nederland is er wel meer verboden.
      Zoveel dat het niet meer te controleren is...

      En toch vind ik het mooie cakes!
      Voor 6 tientjes geen miskoop!

      Comment


        Het zure is dat ik wel de begin post en andere pagina's gezien heb maar net niet de berichten of pagina's die over het kruitgewicht verschil gingen.
        Morgen laat ik mij graag verbazen door deze cakes.

        Comment


          Ik zou ze niet allemaal achter elkaar afsteken, maar afwisselen met wat andere potjes.
          Om een déjà vu te voorkomen...

          Comment


            Ik had er nog 1, nu zeker kurk droog maar blijft slappe hap.

            Komt er nog een compenstie voor dit product?
            Laatst aangepast door Pyromax; 2 January 2023, 17:41.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
              Moeten we hier blij mee zijn? Ik heb nog ruim 16 kilo kruit te goed van vorig jaar.

              (280 gram per pot, 10 sets 60x 280 gram te weinig gehad) blijf het gewoon zware oplichting vinden.
              Nu Magnum weer mee doet op vwc even een kick omhoog voor dit topic.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                Nu Magnum weer mee doet op vwc even een kick omhoog voor dit topic.
                Bij misleidende verkoop kunt u uw aankoop ongedaan maken. Bekijk wat uw rechten zijn.

                Comment


                  Jup ik ken de rechten en plichten maar hoop nog steeds op een deftige oplossing.
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                    Jup ik ken de rechten en plichten maar hoop nog steeds op een deftige oplossing.
                    Zoek gewoon gewoon zelf contact met Magnum... Overigens kun je dan alle artikelen van alle importeurs wel nakijken. Vind maar is echte 500 grammers...

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Starburst Bekijk bericht
                      Zoek gewoon gewoon zelf contact met Magnum... Overigens kun je dan alle artikelen van alle importeurs wel nakijken. Vind maar is echte 500 grammers...
                      Dit vind ik ook weer flauwe reactie. Er zijn inderdaad genoeg cakes die verkocht worden als 500 gram maar bv maar 460 gram bevatten. Maar bijna 50% minder kruit is een ander verhaal.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                        Dit vind ik ook weer flauwe reactie. Er zijn inderdaad genoeg cakes die verkocht worden als 500 gram maar bv maar 460 gram bevatten. Maar bijna 50% minder kruit is een ander verhaal.
                        Maar het eerste deel van zijn opmerking ben ik het wel helemaal mee eens. Je kan op een forum blijven herhalen dat je op een deftige oplossing hoopt maar dat hier blijven herhalen gaat dat niet oplossen. Ook niet door het topic omhoog te kicken als Magnum hier ivm een actie vaker online is

                        Comment


                          Overigens staat er nu in de beginpost weer een ander kruitgewicht.
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                            Maar het eerste deel van zijn opmerking ben ik het wel helemaal mee eens. Je kan op een forum blijven herhalen dat je op een deftige oplossing hoopt maar dat hier blijven herhalen gaat dat niet oplossen. Ook niet door het topic omhoog te kicken als Magnum hier ivm een actie vaker online is
                            Dat dus. Reactie is zeker niet flauw bedoeld. Maar de reactie van 2020 3 jaar later nog opkrikken dan voegt totaal niks toe aan het topic. Dan heb je de afgelopen 3 jaar dus zelf 0,0 actie ondernomen om het geschil op te lossen.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                              Maar het eerste deel van zijn opmerking ben ik het wel helemaal mee eens. Je kan op een forum blijven herhalen dat je op een deftige oplossing hoopt maar dat hier blijven herhalen gaat dat niet oplossen. Ook niet door het topic omhoog te kicken als Magnum hier ivm een actie vaker online is
                              Oorspronkelijk geplaatst door Starburst Bekijk bericht
                              Dat dus. Reactie is zeker niet flauw bedoeld. Maar de reactie van 2020 3 jaar later nog opkrikken dan voegt totaal niks toe aan het topic. Dan heb je de afgelopen 3 jaar dus zelf 0,0 actie ondernomen om het geschil op te lossen.
                              0,0 (re)actie.

                              Dat is correct ja.
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Starburst Bekijk bericht
                                Dat dus. Reactie is zeker niet flauw bedoeld. Maar de reactie van 2020 3 jaar later nog opkrikken dan voegt totaal niks toe aan het topic. Dan heb je de afgelopen 3 jaar dus zelf 0,0 actie ondernomen om het geschil op te lossen.
                                Waarom loop je zo wijs te doen?

                                Magnum antwoord nooit op emails, ik had de vraag gestelt in het vraag magnum topic en dan krijg je zo een stom antwoord waar je niks mee kan.

                                Basta.

                                Comment

                                Working...
                                X