Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WCKD SIX [Ass.] [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
    Ze zijn binnen!

    [ATTACH=CONFIG]47635[/ATTACH]

    [ATTACH=CONFIG]47636[/ATTACH]
    nICE! Ziet er super uit!!

    Comment


      #47
      Mooi setje om te vergelijken met de mega 6 van Mania

      Comment


        #48
        Vind de effecten toch wel eentonig. elke cake heeft bijna exact hetzelfde effect.

        Comment


          #49
          Klopt, denk dat alleen de kleurtjes verschillen. Heb de omlabeling hiervan (5 cakes)al gekocht. Tijdens de openingsactie neem ik nog een setje voor volgend jaar mee.

          Comment


            #50
            Goed assortiment! Leuk om er bij te hebben. Effecten zijn niet zo divers maar in mijn ogen goed genoeg om gewoon lekker los weg te stoken.

            Comment


              #51
              Dealer fimpje:



              Twijfel geval voor mij i.v.m. de eentonigheid!
              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                #52
                Om ze los te schieten wellicht niet zo interessant nee, maar in tegenstelling tot de Mega 6 beschikken de WCKD Six cakes wél over een reserve lont. Hierdoor is dit setje misschien wel uiterst geschikt voor de mensen die gewoon willen rammen voor weinig, zeker met die 30% kortingsactie straks. Al voer je deze configuratie, dan heb je dus een in tempo opbouwend blok van 120 shots voor zo'n €50.
                Stookverslaafde

                Comment


                  #53
                  Is dat al zeker dan, dat ze met de korting er af 50 gaan kosten voor freaks?
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                    Is dat al zeker dan, dat ze met de korting er af 50 gaan kosten voor freaks?
                    Het werd bevestigd in het 'release'-topic:

                    Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
                    Zeker! Ook op de WCKD SIX!
                    Met 30% korting zal de WCKD Six dus €52,50 gaan kosten.
                    Stookverslaafde

                    Comment


                      #55
                      Precies ook hoe ik dit setje ga schieten, of zelfs 2 setjes tegelijk. Dan heb je voor €105,- een 240 shots blok.

                      Comment


                        #56
                        6 pakketjes kan je 6 mooie blokkies van maken met t zelfde effect eerst 2 tegelijk dan 4. Geen prof blokjes meer nodig!
                        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
                          Om ze los te schieten wellicht niet zo interessant nee, maar in tegenstelling tot de Mega 6 beschikken de WCKD Six cakes wél over een reserve lont. Hierdoor is dit setje misschien wel uiterst geschikt voor de mensen die gewoon willen rammen voor weinig, zeker met die 30% kortingsactie straks. Al voer je deze configuratie, dan heb je dus een in tempo opbouwend blok van 120 shots voor zo'n €50.
                          Toch zou dit setje denk ik nog mooier zijn als er 6 of tenminste 4 verschillende effecten in zaten! dan is het echt een musthave

                          Comment


                            #58
                            Het assortiment zelf heeft een prima kwaliteit, waardoor het zéér interessant wordt om aan te schaffen met de 30% kortingsactie. Echter heb ik wel het idee dat ik één en dezelfde cake zeer vaak voorbij zie komen. Dat vind ik dan toch een gemiste kans t.o.v. bijvoorbeeld een Mega 6-star. Maar, zoals aangegeven, bevat dit assortiment wél een reservelont en maakt het dat wel ideaal om een mooie box van te maken, welke goedkoper is dan de Mega 6-star!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #59
                              Zojuist 2 setjes besteld, ben er nog niet uit wat de volgorde gaat worden maar denk W-shape 3 rijen van 4 stuks.

                              Comment


                                #60
                                Is er een shot alleen mine? ik tel maar 19 schoten n.l.

                                Comment

                                Working...
                                X