Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Freaks Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Daar heb je een punt, alleen staan niet alle boxen met een * ook op de boxen pagina. Bijvoorbeeld de EVO Dragon serie. Antwoord van Orthen was in elk geval letterlijk "alleen de boxen pagina".

    Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
    Normaal gesproken telde de boxen met een sterretje (zijn degene die op de boxen pagina staan)
    mee voor deze actie, ik neem aan nu nog steeds ;)
    Work is the curse of the drinking class

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
      Daar heb je een punt, alleen staan niet alle boxen met een * ook op de boxen pagina. Bijvoorbeeld de EVO Dragon serie. Antwoord van Orthen was in elk geval letterlijk "alleen de boxen pagina".
      Jaa haha goeie, dan kan ik er niks zinnigs over zeggen

      Comment


        Ik heb 4 boxen uit het kopje ''boxen'' besteld, dan krijg ik dus de gratis box. Echter zie ik dit verder nergens bij mijn bestelling gemeld staan, klopt dit?

        Comment


          Ja klopt. Had ik vorig jaar ook. Krijg he bij ophalen gewoon mee

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
            Ja klopt. Had ik vorig jaar ook. Krijg he bij ophalen gewoon mee
            Oke top! weet ik dat ook.

            Comment


              Haha ik had het ook even gecheckt. Net als de sterretjes en of m'n bestelde boxen allemaal op de boxen pagina staan;)

              Comment


                Weet iemand of die bunker blaster van intratuin miss dezelfde box is als die we bij orthen gaan krijgen bij de boxenactie? Is ook 100 shots 30 mm compound nl. En om geen dubbele boxen te kopen zou dat wel nuttige info zijn. Pm mag ook ;)

                Comment


                  Ik mis dit jaar toch wel de echte knal aanbie dringen bij freaks orthen! Je kan beter op vuurwerkorthen kopen! Komen die nog?

                  Comment


                    ik ben totaal onbekend met Orthen , zijn er mede pyrofreaks die hier ervaringen mee hebben
                    thx

                    Comment


                      Prima winkel! Fijne service, ophalen was ook prima geregeld. En die gratis box bij 3 is wel lekkere extrA

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                        ik ben totaal onbekend met Orthen , zijn er mede pyrofreaks die hier ervaringen mee hebben
                        thx
                        Ik heb een paar weken geleden voor de eerst keer een bestelling (Boxen actie 4=3) gedaan bij Freak Orthen. Er was een probleempje met de afhaaldag dit werd nog dezelfde dag opgelost door Orthen. Telefonisch vriendelijk geholpen door ene Gilbert. Gewoon bestellen, dan kom je er vanzelf achter of het goed is.
                        https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                        Comment


                          Gilbert is de eigenaar dacht ik ;)

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                            ik ben totaal onbekend met Orthen , zijn er mede pyrofreaks die hier ervaringen mee hebben
                            thx
                            Super winkel, altijd een feestje om daar heen te gaan

                            Comment


                              Dit word het 7e jaar geloof ik dat ik bij Orthen afneem, prima winkel met een ruim aanbod en een diversiteit aan producten. Afhalen ging de eerste jaren nog wel eens moeilijk, maar de laatste jaren is alles prima geregeld en stond mijn bestelling altijd keurig klaar, samen checken en voila op naar huis. Ik kan dan ook niet anders dan deze winkel aanraden!

                              Persoonlijk mis ik wel de communicatie op het forum, afgelopen jaar nam forumlid 3xh dit nog wel eens voor rekening, deze kwam met nieuwtjes en antwoorden op vragen, het is nu al een hele lange tijd stil, antwoord op vragen komt er niet, althans op het forum. Mocht je nou echt antwoord willen op je vraag, gewoon mailen naar [email protected], een antwoord volgt dan snel.
                              16e jaar op vuurwerkcrew!!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                                Persoonlijk mis ik wel de communicatie op het forum, afgelopen jaar nam forumlid 3xh dit nog wel eens voor rekening, deze kwam met nieuwtjes en antwoorden op vragen, het is nu al een hele lange tijd stil, antwoord op vragen komt er niet, althans op het forum. Mocht je nou echt antwoord willen op je vraag, gewoon mailen naar [email protected], een antwoord volgt dan snel.
                                Hier heb je helemaal gelijk ik als je het mij vraagt. Orthen komt over als een uitstekende zaak (dit jaar voor mij de 1e keer besteld) maar ze kunnen wel echt wat winnen met de communicatie op het forum. Qua producten en prijzen zal je me niet horen klagem in ieder geval!

                                Blijf wel heel benieuwd naar die gratis box! Werd dit vorige jaren eerder bekend gemaakt?

                                Comment

                                Working...
                                X