Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Freaks Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
    Gilbert is de eigenaar dacht ik ;)
    Ja, dat klopt.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
      Persoonlijk mis ik wel de communicatie op het forum, afgelopen jaar nam forumlid 3xh dit nog wel eens voor rekening, deze kwam met nieuwtjes en antwoorden op vragen, het is nu al een hele lange tijd stil, antwoord op vragen komt er niet, althans op het forum. Mocht je nou echt antwoord willen op je vraag, gewoon mailen naar [email protected], een antwoord volgt dan snel.
      3XH is voor zich zelf begonnen in een tatoeage studio.
      Als je o.a. zijn creaties wilt zien: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...Show-je-tattoo
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        gisteravond een mail gehad van Gilbert dat me 2 karton The Junk niet leverbaar zijn.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Biertie Bekijk bericht
          gisteravond een mail gehad van Gilbert dat me 2 karton The Junk niet leverbaar zijn.
          Ja ik had helaas de goede hoop, dat mijn bestelde 5 stuks The Junk wel verkrijgbaar was.
          Helaas niet.
          Gelukkig heeft Evo een mooi alternatief, dus ga ik die maar eens uitproberen.
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Biertie Bekijk bericht
            gisteravond een mail gehad van Gilbert dat me 2 karton The Junk niet leverbaar zijn.
            Betekent dit dat er helemaal geen Junk geleverd wordt? Ik heb er zelf maar 2 (geen karton dus) besteld..

            Comment


              Ga daar maar wel van uit ja...

              Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
              Betekent dit dat er helemaal geen Junk geleverd wordt? Ik heb er zelf maar 2 (geen karton dus) besteld..
              Work is the curse of the drinking class

              Comment


                Wat geeft het sterretje (*) aan bij sommige producten?
                En dan bedoel ik niet de 3 sterretjes in het winkelmandje wanneer het product niet op voorraad is.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
                  Wat geeft het sterretje (*) aan bij sommige producten?
                  En dan bedoel ik niet de 3 sterretjes in het winkelmandje wanneer het product niet op voorraad is.
                  Dat zijn alle boxen op de boxen pagina die meetellen voor de actie. Zie alleen dat 3xheaven wel op de boxen pagina staat maar geen * heeft.

                  Comment


                    De box welke je gratis krijgt bij aanschaf van 3 boxen, zal pas bekend worden gemaakt op de dag van het afhalen van je bestelling!
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                      De box welke je gratis krijgt bij aanschaf van 3 boxen, zal pas bekend worden gemaakt op de dag van het afhalen van je bestelling!
                      Oké! Toch benieuwd hoe je dit weet tenzij je van Orthen bent natuurlijk haha. Owja en weet je toevallig ook de reden?;)

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
                        Oké! Toch benieuwd hoe je dit weet tenzij je van Orthen bent natuurlijk haha. Owja en weet je toevallig ook de reden?;)
                        Hey Diek,

                        Mail verkeer gehad met Gilbert, hem eerst gevraagd of de gratis cake toevallig de Orthen30 box betreft, dit was niet het geval. De Orthen30 box betreft de oude box, welke 2 jaar geleden als boxen actie gold.

                        Hierna de vraag gesteld of er antwoord kon worden gegeven op de vraag wanneer er bekend word gemaakt om wat voor box het precies gaat en wanneer dit bekend word gemaakt, gevraagd om een datum. Gilbert antwoorde hierop ''op de gekozen afhaaldag''. Dus veel schieten we er nog niet mee op, maar beter iets dan niets haha. Komt ongetwijfeld goed, 100 shots 30mm, en cadeautjes zijn altijd fijn!
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          Haha zeker waar! De actie is nog steeds mooi meegenomen en als ik de verhalen over Orthen moet geloven dan zullen we niet teleurgesteld worden haha. We shall see!

                          Bedankt voor je info man.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                            Hey Diek,

                            Mail verkeer gehad met Gilbert, hem eerst gevraagd of de gratis cake toevallig de Orthen30 box betreft, dit was niet het geval. De Orthen30 box betreft de oude box, welke 2 jaar geleden als boxen actie gold.

                            Hierna de vraag gesteld of er antwoord kon worden gegeven op de vraag wanneer er bekend word gemaakt om wat voor box het precies gaat en wanneer dit bekend word gemaakt, gevraagd om een datum. Gilbert antwoorde hierop ''op de gekozen afhaaldag''. Dus veel schieten we er nog niet mee op, maar beter iets dan niets haha. Komt ongetwijfeld goed, 100 shots 30mm, en cadeautjes zijn altijd fijn!
                            Wel een heel mooie prijsje voor de Ram Bam 3.o

                            En een evo/orthen 100 shots 30mm kan zeker niet tegenvallen

                            Comment


                              wordt de bestellijst nog aangepasT?
                              laatst mail dat 2 pangu cakes niet leverbaar zijn.
                              Deze wel van mijn bestellingen af, maar de vervangers zijn niet terug geplaatst?

                              Comment


                                Voor zover ik weet is de site helemaal compleet.
                                Als ik zou was zou ik even een mail sturen
                                I love Mines

                                Comment

                                Working...
                                X