Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Freaks Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik zag in het topic van vuurwerkcrentrumbrabant dit plaatje voorbij komen:
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Combibox 4-pack pro fire.jpg
Vertoningen:2
Grootte:13,7 KB
ID:	1568160

    Zou het kunnen dat je 4 willekeurige evo profire cakes krijgt? Die zijn namelijk 25sh en 30mm
    Dat ze het ook niet bekent willen maken omdat ze nog niet weten hoeveel van welke cake ze overhouden.
    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
      Ik zag in het topic van vuurwerkcrentrumbrabant dit plaatje voorbij komen:
      [ATTACH=CONFIG]40261[/ATTACH]

      Zou het kunnen dat je 4 willekeurige evo profire cakes krijgt? Die zijn namelijk 25sh en 30mm
      Dat ze het ook niet bekent willen maken omdat ze nog niet weten hoeveel van welke cake ze overhouden.
      Die zijn 122 shots bij elkaar en geen compound
      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
        Die zijn 122 shots bij elkaar en geen compound
        Ja ze zouden dan 4x 25sh cakes moeten geven ipv die 2x 36sh +2x 25sh cakes.
        Maar zoals je zei, het is dan inderdaad geen compound dus deze vlag zal wel niet opgaan...
        Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

        Comment


          Gisteren had ik contact met Gilbert, hij bevestigde dat het om een 100sh 30mm Evolutionan compound box gaat. Zoals eerder genoemd!

          Owja en voegde dit eraan toe: "Een serieus goede box. Dit is voor vele een echte extra topper."

          Met die woorden word ik zeker gerustgesteld haha.

          Comment


            ik denk de Rambam box

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
              ik denk de Rambam box
              Haha hoezo denk je dat? Is geen compound;)

              Volgende de nieuwe EVO compounds zou het eerder de Limited Edition 1, The Corolla of The Time Rain box zijn.

              Of.... Natuurlijk een volledig onbekende en nieuwe box speciaal voor Orthen

              Comment


                Ben wel heeel benieuwd. kan haast niet tegen gaan vallen: evo+30mm+100shots is zwaar lekker! Kijk er al naar uit
                Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                Comment


                  Hoe dan ook helemaal top haha

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
                    Haha hoezo denk je dat? Is geen compound;)

                    Volgende de nieuwe EVO compounds zou het eerder de Limited Edition 1, The Corolla of The Time Rain box zijn.

                    Of.... Natuurlijk een volledig onbekende en nieuwe box speciaal voor Orthen
                    Zou het niet de box van de label wedstrijd kunnen zijn? Rondom die actie is het (nog) aardig stil.
                    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                    Comment


                      ach whatever zal ongetwijfeld een prachtig , machtig , krachtig blok zijn

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                        Zou het niet de box van de label wedstrijd kunnen zijn? Rondom die actie is het (nog) aardig stil.
                        Daar is van gezegd dat deze volgend jaar pas gaat komen.

                        Dit speculeren blijft toch leuk haha

                        Comment


                          even een vraag betreft afhalen bij Orthen , hoe zit het met parkeren iemand hier ervaring mee

                          Comment


                            Das goed waardeloos ��
                            Ligt midden in een woonwijk. Smal straatje. Parkeren is dus lastig. Maargoed. Dan loop je een keer vaker ;)

                            Comment


                              Overigens had ik mazzel vorig jaar kom meteen voor de deur parkeren ;)

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                                Das goed waardeloos ��
                                Ligt midden in een woonwijk. Smal straatje. Parkeren is dus lastig. Maargoed. Dan loop je een keer vaker ;)
                                De ene locatie midden in een woonwijk en de andere tegen een winkelcentrum aan in die kapperszaak als ik het goed begrijp? Ben benieuwd hoe het gaat lopen!

                                Comment

                                Working...
                                X