Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draaizonnen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Draaizonnen

    Ze verdwijnen steeds meer! Bij Wolff waren er wat; foetsie. Zag laatst op Schuurmans' site een pakket van 3 staan; foetsie.

    Welke draaizonnen zijn er nog wel? En bij deze een verzoek aan Heren Importeurs om dit prachtig stukje klein vuurwerk nieuw leven in te blazen!

    LESLI
    Sunset
    Freewheeler

    En dan houdt het bij mij op Wie weet er nog meer draaizonnen op de markt?

    #2
    Tja miischien niet echt gepast in dit topic.
    De draaizonnen van orginal Be zijn ook goed te noemen.
    Orginal heeft er 3.

    Draaizon.
    Klassieke draaizon met verschillende effecten
    Prijs: 9 euro.


    ---------

    Turning Sun Draaizon. (Is van black cat.)
    Professionele draaizon
    Prijs: 13 euro.


    -------------

    Color wheel.

    Draaiende zon.


    Is dezelfde zon die je ook bij je Lesli dealer kan kopen.
    Bij Weco zit ie ook in het arsortiment.
    Je kon/kan de Weco versie bij harry loots kopen.

    Orginal heeft er een van black cat en volgens mij nog 1.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #3
      Wolff had ooit leuke draaizonnen in hun assortiment maar volgrns mij zijn die er nu uiit.
      Idd Richard deze klasiekers mogen best terug komen in ons land.

      Comment


        #4
        Hey sigaardude, van die Belse wist ik! Maar ja; gaat hier toch om NL consumentenvuurwerk toch bedankt dat je de zoekende er nog even op wijst

        Maar zijn nou deze 2 bij Lesli serieus de enigen die er nog op de markt zijn? Misschien dat die ene ouderwetse blauwe nog in een pakketje te vinden is...maar verder? Ik hoop zoooo dat ik gewoonweg een paar over 't hoofd zie!

        Comment


          #5
          Het schuurmans pakket bestaat toch nog wat nu nieuw is?

          Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

          Comment


            #6
            Ah, Jorisman! Held! Dat was het pakketje wat ik gezien had en niet meer kon vinden! Dank je! Maaarrrr, kun je die ook opsnorren op vuurwerkbestelling.nl? Daar zie ik hem namelijk niet terug in 't assortiment... :( noch op Schuurmans homepage.

            Ik wil draaizonnen!

            Comment


              #7
              Mijn film van de Black Cat Turning Sun, zoals die te koop is bij Original.

              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #8
                Ik vind ze persoonlink wel leuk, maar ze worden slecht verkocht volgens de importeur. Wij hebben nog een paar Briljant Suns. Vond ik zelf een paar jaar geleden wel een top ding. Helaas de laatsten dit jaar, daarna op, over en sluiten maar....
                Vier veilig, vier legaal!

                Comment


                  #9


                  Kwam bij toeval deze tegen, behoorlijk draaizonnetje, zeker voor dat geld. Weco altijd wel kwaliteitsspul

                  Comment


                    #10
                    Hier nog 2 draaizon types die bij salon roger te koop waren!
                    Helaas zijn ze er niet meer, maar van beide heb ik nog enkele liggen
                    Geweldig spul, jammer dat er zo weinig aandacht aan word besteed.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20121230-00548.jpg
Vertoningen:1
Grootte:222,4 KB
ID:	1548296
                    075 zaantjee

                    Comment


                      #11
                      Altijd leuk, klassiekers. Zelf vindt ik dit een van de leukste soorten vuurwerk

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Ah, Jorisman! Held! Dat was het pakketje wat ik gezien had en niet meer kon vinden! Dank je! Maaarrrr, kun je die ook opsnorren op vuurwerkbestelling.nl? Daar zie ik hem namelijk niet terug in 't assortiment... :( noch op Schuurmans homepage.

                        Ik wil draaizonnen!
                        Ik weet niet waar je woont maar in zeeland is een schuurmans dealer die hem verkoopt!

                        Comment


                          #13
                          Haha, Groningen Stad, andere kant van het land! Wees niet bevreesd, de plaatselijke dealer heeft ze

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            Haha, Groningen Stad, andere kant van het land! Wees niet bevreesd, de plaatselijke dealer heeft ze
                            Zie nu pas ook groningen stad staan bij je locatie haha
                            Maar gelukkig heb je ze al gevonden!

                            Comment


                              #15
                              Iemand nog enig idee waar nog draaizonnen te koop zijn?
                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment

                              Working...
                              X