Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draaizonnen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Cafferata heeft nieuwe (*uitgesteld 2017)
    Broekhoff Royal Glitter Wheel (staat onder berzerk)
    Laatst aangepast door Scav; 29 November 2016, 18:03.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Broekhoff hypnotica Wheel (staat onder berzerk)
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Amigo pakket lesli bevat 1 zon
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Die2 van Broekhoff/Berzerk staan nog steeds niet onder assortiment op vuurwerkexpert. Of zie jij ze wel? Link dan?

          Comment


            #20
            Ben zenog niet tegen gekomen vrees ik...enkel in het overzicht...
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Vroeger zat er altijd eentje in zo'n oud meterpakket. Een zeshoek met Rood en blauw, Magic song of Magic sing ofzo.. kan het niet meer vinden. Dit jaar voor nostalgische redenen maar weer eens een draaizonnenpakketje gekocht bij vuurwerkland steenbergen: Wheels of Fortune. Nog te koop zo te zien

              Comment


                #22
                Draagtas met vuurwerk, en een zonnetje....

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Die2 van Broekhoff/Berzerk staan nog steeds niet onder assortiment op vuurwerkexpert. Of zie jij ze wel? Link dan?
                  Ik had gehoopt deze te gaan aanschaffen. Maar zijn bij mij althans weer uit het zicht verdwenen.
                  Best jammer.Zijn deze afgekeurt of uitgesteld zoals die van Cafferata? Die is trouwens heel mooi maar helaas volgend jaar pas verkrijgbaar als er al dan niet weer het nodige aan verandert is.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    Ik had gehoopt deze te gaan aanschaffen. Maar zijn bij mij althans weer uit het zicht verdwenen.
                    Best jammer.Zijn deze afgekeurt of uitgesteld zoals die van Cafferata? Die is trouwens heel mooi maar helaas volgend jaar pas verkrijgbaar als er al dan niet weer het nodige aan verandert is.
                    Ik sprak afgelopen zaterdag iemand en die had van een winkelier gehoord dat ze dit jaar niet binnen komen.
                    (Hopelijk wordt het niet hetzelfde verhaal als hun monsterking.)
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #25
                      Na flink zoeken 1 winkel gevonden...

                      Gezien de beperkte beschikbaarheid van draaikonten toch maar een linkje...
                      Laatst aangepast door Scav; 30 November 2016, 20:27.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        in enschede hebben ze nog de freewheeler, 5 stuks voor 90 cent

                        Jos Harmelink...Vuurwerk Enschede beschikt over een groot assortiment vuurwerk. Deze is onder andere dealer van Pyro Shopper, SHOW BRICKS, New Spirit, Royal Class en GrandPrix

                        Comment


                          #27
                          Wheels of Fortune:

                          Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                          Comment


                            #28




                            https://www.houtse-bazar.nl

                            Comment


                              #29
                              Draaizonnen zijn toch wel een soort guilty pleasure voor mij.
                              Zat vroeger altijd in de meterpakketjes die ik kocht en daar had ik erg veel lol mee.

                              Nu zat ik me af te vragen om dit type vuurwerk ook als categorie 1 kan worden vervaardigd (of al bestaat?)?

                              Qua kruit hebben de grote draaizonnen wel tot 50 gram, dus dat is veel te veel.
                              De kleinere (bijv. Wheel of fortune) hebben echter maar zo'n 10 gram kruit en dat komt aardig in de buurt.
                              Of is dit type vuurwerk überhaupt niet geschikt als cat 1?
                              Het beste van VWC

                              Comment


                                #30
                                Draaizonnen worden in het ract onder f1 niet genoemd, dus denk dat dat niet mag

                                Comment

                                Working...
                                X