Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draaizonnen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Gaaf Bizzle, en goed gelukt! Heb wel een idee welke producten er gebruikt zijn, maar toch benieuwd. Lijkt me leuk om te proberen. Het belangrijkste lijkt me dat het frame zo licht mogelijk is!?
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      #47
      Die dingen van Zena hebben aardig wat power. Zijn de Surtidor Rojo of Silbador en de Borrachos. Qua sier kan je zelf wat invullen . Funke bengals voor de kleur in de 'kern' kan ook nog!

      Comment


        #48
        Ontzettend gaaf gedaan en uitgevoerd zeg. Ziet er heel gaaf uit zo op de films
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Vind vooral #2 heel vet. geel met groene sterren is een toffe combinatie. Zijn allebei natuurlijk erg goed gelukt, complimenten!

          Comment


            #50
            Ontzettend gave uitvoering zo inderdaad. Vet om te zien als die kracht loskomt!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
              Of zelf maken

              Frame is gemaakt met een 3d printer. Credits naar 2 vrienden die er druk mee zijn geweest.




              Heel gaaf!

              Heb je toevallig ook nog een foto van het frame dat je erbij gebruikt hebt ?
              我也喜欢年纪较大的烟花

              Comment


                #52
                Ik heb er ook een aantal gemaakt. Hier zie je een beetje het idee.
                Het is een frame van staal met een fietswiel er aan. Werkt perfect!




                Hoop dat het een beetje duidelijk is.

                Grtz
                https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

                Comment


                  #53
                  Leuk al die creatievelingen, Ik loop al jaren met het idee om zoiets zelf te maken met en zonder elektrische aandrijving. wie weet dit jaar eens werk van maken/

                  Comment


                    #54
                    Dan de mijne ook maar:
                    This is "Wheel 1 - driehoek cat 1" by GMP82 on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.


                    This is "Wheel 2 - rond met airhunters" by GMP82 on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.


                    This is "Wheel 3 - 3 latjes met o.a. airhunters en flashing fountains" by GMP82 on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.


                    This is "Wheel 4 met boogie woogie en bengal fire" by GMP82 on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.


                    Betrof alle 4 prototypes, was niet ontevreden over de eerste poging. Bedoeling was om het hierna te perfectioneren, maar dat is er tot op heden niet van gekomen.

                    Jaar ervoor nog een horizontale versie geprobeerd (helaas slecht beeld):
                    4 etages gevuld met wondertollen, airhunter fluitpijlen en diverse kleine fonteintjes (uit van die chinese pakketjes)


                    En nog een bord met diverse bestaande consu wheels
                    3x Wheels of Fortune Assortiment 5x Freewheelers

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                      Heb je toevallig ook nog een foto van het frame dat je erbij gebruikt hebt ?
                      En evt het documentje/ontwerp dat je gebruikt hebt voor de geprinte mal?

                      Comment


                        #56
                        Weet iemand toevallig waar (liefst Noord NL) er setjes draaizonnen te koop zijn.
                        Ben ze eigenlijk alleen in meterpakketjes tegen gekomen, maar nergens los..

                        Overigens heb ik al 2 Siberian Wheels van Pyro, maar ik zoek eigenlijk wat kleinere zonnetjes.
                        Het beste van VWC

                        Comment


                          #57
                          In Vulcan shops kom je dat setje van 3 nog wel eens tegen. Wheels of Fortune heet dat setje.
                          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
                            In Vulcan shops kom je dat setje van 3 nog wel eens tegen. Wheels of Fortune heet dat setje.
                            Dank! Dat setje was ik inderdaad ook tegengekomen, helaas niet erg in de buurt.
                            Vreemd dat er maar zo weinig opties zijn voor dit toch wel aardige vuurwerk.
                            Het beste van VWC

                            Comment


                              #59
                              Hoi Guusje, is Almere haven misschien noord nl genoeg? Meer centraal vind ik, maar meeste randstedelingen vinden ons flevolanders al noorderlingen

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door T-rixxer Bekijk bericht
                                Hoi Guusje, is Almere haven misschien noord nl genoeg? Meer centraal vind ik, maar meeste randstedelingen vinden ons flevolanders al noorderlingen
                                Dank voor de tip. Inmiddels ook via ander forumlid ook aanbod.

                                Voor degene die net als ik fan zijn van draaizonnen hieronder filmpje van een Siberian Wheel (pyrostar) afgelopen zomer afgestoken.

                                Het beste van VWC

                                Comment

                                Working...
                                X