Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Collectie voor dit jaar, helaas alleen cat 1, toch weer €80, tikt aan...
Ook nog wat overgebleven spul van de afgelopen jaren :p
Edit: kwam deze nog tegen haha
Funke is wel vaker letterlijk een omlabeling https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?55202-Funke-NL-Cuckoo-Cuckoo-Fountain&p=1118990&viewfull=1#post1118990
Nitro en silberfontänen zitten hetzelfde in elkaar. Zelfde kruitgewicht, Zelfde formaat. Al is de funke veel beter afgewerkt en heeft...