Ik ook, van klein naar groot, geen schietplan.....gewoon pakken....( van 18.00 tot 20.30 uur ) compound na 00.30 uur als de buurt wat rustig is.....de grootste compound bewaar ik voor 1 januari 18.00 uur bij de nieuwjaarsborrel van de fam....daar worden de grootste compounds de lucht in...