Beste liefhebbers,
Mijn Oud & Nieuw was weer super en ook dit jaar wil ik de foto's en films met jullie delen.
Dit jaar zat eindelijk alles eens mee. Een leuke stookgroep, goed vuurwerk en prima weer!
Sinds vorig jaar ben ik fors gaan minderen met het afsteken en filmen van losse cakes...