Vindt dit toch echt wel een leuke cake. Allang blij dat ze zulke producten op de markt brengen.
Heb er 6 in bestelling staan, maar gaat hoogstwaarschijnlijk wel een kartonnetje worden:)
Ps:
Als jullie het daar niet mee eens zijn kan je mij een dm sturen.