Zoekresultaten

  1. Japiekrekel

    Betaal jij alles zelf, of hoesten je vrienden/familie ook wat op?

    Ik kreeg vorig jaar 10 euro in mijn handen gedrukt van een goede maat van mij. Achjaa, ik koop het voor mijzelf en niet voor een ander.
  2. Japiekrekel

    Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

    Hangin n bangin is een cake met fish effect. Ghost mix van gbv heeft ook fish effecten, is een compound.
  3. Japiekrekel

    Prijsvraag 7 Vuurwerkplanet.nl

    Rubro had ik als antwoord. Ben benieuwd of die goed is.
  4. Japiekrekel

    En welke smoes gebruiken jullie thuis?

    Ik deel alle bedragen minimaal door twee😂
  5. Japiekrekel

    Crazy Hornet *NIEUW 2025*

    Vindt dit toch echt wel een leuke cake. Allang blij dat ze zulke producten op de markt brengen. Heb er 6 in bestelling staan, maar gaat hoogstwaarschijnlijk wel een kartonnetje worden:) Ps: Als jullie het daar niet mee eens zijn kan je mij een dm sturen.
  6. Japiekrekel

    Tweede Kamerverkiezingen 2025

    Jij stemt toch op de PVDT? Partij van de transbombers?
  7. Japiekrekel

    [FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

    Naomi is echt een geweldig mens. Maar 59 euro voor de transbomber is toch echt haar ondergrens. 144 schoten puur geweld, doe mij er maar 14 voor dat geld. Groetjes, De Transpiet.
  8. Japiekrekel

    Collectie foto's door de jaren heen

    Zo enthousiast dat je over de thunder salutes hebt geplast?
  9. Japiekrekel

    Hoeveel kilometer rijd jij ?

    Dit jaar zit ik op +- 200km.
  10. Japiekrekel

    Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

    De transbomber en de immortal gold nog nooit gehad.
  11. Japiekrekel

    Het bijhouden van al je vuurwerkorders

    Ik maak een map per winkel aan in mijn mailbox. Heb de producten zelf genoteerd bij mijn notities.
  12. Japiekrekel

    Waar koop jij je kerstboom?

    Dit jaar weer bij de Hornbach denk ik.
  13. Japiekrekel

    Welk product zou je willen stoken?

    De babypijlen zou ik graag weer willen stoken. Al het kleine spul van vroeger wel eigenlijk😅
  14. Japiekrekel

    Prijsvraag 7 Vuurwerkplanet.nl

    Deze was weer leuk om te doen.
  15. Japiekrekel

    Prijsvraag 6 Vuurwerkplanet.nl

    Gefeliciteerd mannen!
  16. Japiekrekel

    Waar haal jij je vuurwerk ?

    Vw wereld het westen. Vw outlet Pijnacker. Donadoni.
  17. Japiekrekel

    Geniet je meer van het vuurwerk voor 00.00 of tijdens/na

    Ik geniet er toch wel meer van voor 00:00. Lekker rustig genieten van je aangeschafte producten.
  18. Japiekrekel

    Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

    Nog even doorstoken!
  19. Japiekrekel

    Hoe stookt jouw straat ?

    Bij ons in de straat is het altijd matig. Dit jaar vier ik het ergens anders dus ben benieuwd.
Back
Bovenaan