Zoekresultaten

  1. Nitraat12

    Collectie foto's 2023 - 2024

    Het was even puzzelen met mijn budget van €1000,- maar toch een leuke collectie kunnen opbouwen :) :bonk:
  2. Nitraat12

    Troika on Fire [Compound]

    Helemaal mee eens. Vraag me af of er nog wel een markt is voor dit soort producten met zo'n forse prijs..
  3. Nitraat12

    Het grote speciaal bier topic

    Met Black Friday een dikke barrel aged box van Frontaal besteld! Voor weinig geld 4 setjes dikke Barrel aged bieren! Zelf 1 setje gehouden, de rest gedeeld met mede liefhebbers :)
  4. Nitraat12

    St8ment Actie's

    Leuke actie! Toffe manieren om wat producten te testen! :) Mijn lotnummer is ST82021436
  5. Nitraat12

    Het grote speciaal bier topic

    Waar blijven alle bier muren? :D Een paar weken geleden nog in Polen besteld:
  6. Nitraat12

    Poker (Pyro Specials)

    2 jaar geleden gehad, vooral de salutes aan het einde zijn erg fijn :D
  7. Nitraat12

    Fountain Assortiment

    Nee hoor niet altijd, heb dit assortiment vorige week gekocht zoals op het plaatje :)
  8. Nitraat12

    Het grote speciaal bier topic

    Weer een paar aankopen gedaan vandaag:D
  9. Nitraat12

    Kerstmarkten.

    Gisteren even bij een lokale Intratuin geweest om te kijken hoe ver ze zijn met de kerstafdeling! :)Er moest nog veel opgebouwd worden maar her en der was er al wat kerst te vinden!
  10. Nitraat12

    Geisterblitz

    Dit word de lastigste keuze van het jaar haha, Vorige jaar klapte deze heerlijk! Ben alleen bang dat er met de nieuwe versie op safe gespeeld gaat worden....
  11. Nitraat12

    Het grote speciaal bier topic

    Vorige week een bier bestelling in Polen gedaan, ja net als vuurwerk is het bier ook goedkoop in Polen! :)
  12. Nitraat12

    Het grote speciaal bier topic

    Zaterdag moest ik even naar Leeuwarden voor het glas van Mad Scientist waar ik al een tijdje naar op zoek was, kwam niet alleen met een glas thuis... :D
  13. Nitraat12

    Het grote speciaal bier topic

    Klein proeverijtje met een paar maatjes :)
  14. Nitraat12

    Fallas 2021 [Wie gaan er]

    Gezien de grote domper door het aflasten zijn er een groot aantal mensen die hun tickets hebben omgeboekt naar 2021. Dus bij deze alvast een nieuw topic! Wie gaan er in 2021? Hoe lang gaan jullie en waar verblijven jullie? :) Wie: Gimi + Broertje Wanneer: 15 t/m 20 maart Waar: my little...
  15. Nitraat12

    Het grote speciaal bier topic

    Vandaag deze twee setjes ontvangen, erg tof om te hebben als bier en vuurwerk liefhebber :)
  16. Nitraat12

    Goldstrike

  17. Nitraat12

    De Boswachters gaan Oldschool! 2019/2020

    De mist is weer opgetrokken en de Boswachters zijn weer terug de bossen in gegaan om nieuwe plannen voor de aankomende jaarwisseling te maken! Voordat we met volgend jaar bezig gaan willen we jullie inkijkje geven over afgelopen jaarwisseling doormiddel van dit topic! :D Elk jaar gaat het op...
  18. Nitraat12

    [Te Koop] Vuurwerkland zip fleece sweater - maat XXL

    Te koop aangeboden: nieuwe ongedragen zip fleece sweater maat XXL. De sweater heeft een geborduurd Vuurwerkland logo op de borst Is altijd onderdeel geweest van mijn verzameling die ik aan het uitdunnen ben. Vraagprijs: €10,- Verzenden tegen meerprijs mogelijk :)
  19. Nitraat12

    De Boswachters zijn terug! 2018/2019

    Thanks Djaimy, dat waren uit mijn hoofd 30 fonteinen uit het Strong Force pakket van Rubro :)
  20. Nitraat12

    De Boswachters zijn terug! 2018/2019

    Vandaag even geen video's maar een paar 'sfeerfoto's' :)
Back
Bovenaan