Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Liever illegaal stoken dan die poppenkast, maar ieder zijn mening en voorkeur uiteraard.
Niks mis met een paar compounds voor de deur in je eigen straat met familie en vrienden.
Nou ik ben altijd hoopvol en positief geweest, maar de berichten nu lijken toch helaas naar de kant te neigen dat dit niet meer doorgaat.
Benieuwd wat degene die hier altijd names de organisatie info deelden en kortingscodes uitdeelden, kunnen vertellen over de stand van zaken.
Ik heb het er wel voor over! Elk jaar blijven de doosjes met unieke effecten mij het meeste bij. De beste herinneringen aan. Heb het andere al zoveel gezien.
Moet het wel echt niet te hard waaien.
Fijn dat f1 en f2 weer besproken mogen worden! Daar is geluisterd naar de leden!
Daarnaast jammer dat de winketopics van de winkels waar deze producten te koop zijn worden verwijderd, maar wellicht dat die volgend jaar weer open kunnen :wink:
Ik blijf goede hoop houden! Maar tussen de regels door lijkt het er nu toch wel negatief uit te zien ja. Wellicht nog een uitstroom jaartje, mocht het er van komen.
Er is iniedergeval een flink politiek offensief gaande nu vanuit de verbodshoek.
Was niet eens mijn eigen straat! De eer gehad het afgelopen jaar te vieren in Zwolle.
Prachtig siervuurwerk gezien daar.
Omdat het een fototopic is, hier nog een plaatje van een jaar of 10 geleden gok ik, in de bak van de millieustraat.
Toch wel typisch dat met het meest rechtse kabinet in tijden, een poging tot verbod kansrijker lijkt dan ooit.
Ik lees hier veel gevit op links, maar als er met dit kabinet daadwerkelijk een verbod doorkomt kun je beter naar rechts wijzen.
Ik heb de goede hoop dat er nog wel wat kruit over is...