Ik stook dit jaar alles wat los en vast zit. Van nostalgische rotjes tot aan babypijltjes. Ben een beetje klaar met al die flauwekul regeltjes. Ga dit jaar nog 1 keer ouderwets genieten van een oud en nieuw zoals ik het als puber heb ervaren en het eigenlijk had moeten blijven met m'n 2 zoons...