Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hebben we in het verleden wel gehad, maar helaas is dit niet zo makkelijk om als winkel te importeren.
Het importeren wel, maar daar horen ook verantwoordelijkheden bij ;-)
Dus de kans is niet groot.
Een lekker bezig dagje in Roosendaal vandaag! De levering van Klasek is inmiddels uitgepakt, we wachten nu nog op GBV. :d
Al deze mooie items zijn inmiddels bestelbaar in onze webshop! www.vuurwerkfeestje.nl.
Heb je al besteld? Dan nemen we contact met je op voor een afhaalafspraak.
De allerfelste rode fakkel van Nederland in categorie F1! :d
Wolff Vuurwerk heeft hem de toepasselijke naam 'Rode Fakkel' meegegeven, en daar is geen woord Frans bij.
Vanaf nu te bestellen! 5,95 per stuk / 25,00 per 5 stuks!
https://vuurwerkfeestje.nl/artikel/rode-fakkel...
Eind volgende week verwachten wij de levering van de Klasek/Dumbum/Scream-artikelen!:d
We gaan dan direct de geplaatste orders klaarzetten. We nemen contact met je op voor een afhaalafspraak.
Ook gaan we uiteraard alle items weer zelf op video zetten, zoals jullie van ons gewend zijn.
Verder...
De voorhang is op 31 maart afgerond, dus netjes op tijd. Daarna ingediend bij de Raad
Van State. Dus vooralsnog alles op schema, derde week juni moeten de besluiten vallen om op 1 juli te publiceren en 1 augustus in werking te treden. Komende weken dus wel cruciaal.
Heren heren, ik snap dat het heerlijk is om een zondebok te zoeken. Naast asielzoekers schijnt nu ook Leo Groeneveld de bron van alle kwaad te zijn. Als je denkt dat hij een vuurwerkverbod had kunnen voorkomen, dan overschat je hem rijkelijk. Er zijn maar 2 schuldigen aan dit verbod: malloten...
Goed nieuws! Eind deze week zijn alle items van Klasek, DumBum en Scream voorradig bij onze leverancier. Dat betekent dat wij deze artikelen ook snel gaan verwelkomen in onze winkel. Dan kunnen we starten met het uitleveren van alle bestellingen.
Nog niet besteld, maar gaat het toch kriebelen...
Allemaal logisch toch. Er is een aangenomen wet en een meerderheid die snelheid wil maken en dit jaar in wil voeren. Dan moeten we niet naïef zijn. Bedrijfsmatig moet je dan kijken hoe je de schade nog het meest kunt beperken.
Tegelijkertijd draait de lobby nog op volle toeren, maar je moet ook...