Recente inhoud door Screaming Girl

  1. S

    [Show] Hilversum Bevrijdingsdag - 5 mei 2026

    Ben wel bang dat dit over een paar jaar een soort Tilburg kermisvuurwerk wordt, met max. 1 minuut vuurwerk, en de rest lasers/muziek.
  2. S

    Toppers/floppers 2025-2026!

    Was dat een '25 batch van de Yggdrasil? Vond de oude nog steeds erg lekker.
  3. S

    Massive [Compound]

    Bijzonder mooie cake bij Kuiper. Sierlijk met prachtige kleuren. Gaf mij een Marijn vibe.
  4. S

    [AC20-25-9M] Volta Multicolor 25sh

    Blij dat deze terug is! Topcakeje
  5. S

    Breng één artikel terug op de markt! Welke?

    Jaloers - Marijn
  6. S

    Philadelphia Spitters

    Prima mooie cake met een beter tempo dan de Mairo gold. Mairo Gold heb ik kunnen krijgen voor 41,70 per cake. De Philadelphia leg ik max. 33 euro voor neer.
  7. S

    [FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

    Is de Mairo gold genoeg beschikbaar in de losse verkoop, en kan ik dan een prijs krijgen die ongeveer gelijk aan de voorverkoop prijs?
  8. S

    Coconut Bounty

    Niet alleen uit een andere fabriek, maar ook uit een andere streek van China. Sample komt uit een fabriek in Hunan (49F023) waar ook o.a. de: Geisterblitz, Rubro Giant Soaring Tails, Transbomber Champions Edition en de Vuurwerkdiscount Silver flash waves & Spinning gold spider weg kwamen...
  9. S

    Vragen aan Pangu 2024/2025!

    Kan dicht. Pangu is niet meer. Is niet meer dan een lijn van GBV.
  10. S

    Kerstshows Nederland

    Oosteind - Avri. Ook te bezoeken in combinatie met de vuurwerkdemo op 9 December.
  11. S

    Heaven From Hell A+B

    Pro's: Effectzuivere delen van de cake Con's: Teveel herhaling van effecten. Komen te vaak terug. Waarom niet gewoon een 200 shots versie waar alle effecten in zitten en die voor iedereen te betalen is? Dit is imo overbodig.
  12. S

    Te koop aangeboden: diverse vuurwerk DVD's

    Doe een leuk bod per PM voor 1 of meerdere van de DVD's en ze kunnen voor jou zijn.
  13. S

    Ideeënbox voor Pangu!

    Waarom is dit topic er nog? Pangu is nu toch een merk van GBV?
  14. S

    [BREAKING] Pangu & GBV-WECO

    Vind het een slechte ontwikkeling dat de 2 mooiste merken van NL nu hun ziel verkocht hebben aan GBV. Was sinds een jaar of 2 a 3 zo ver dat ik nieuwe producten wel durfde te kopen n.a.v. de importeurs-demo, maar dat gaan we niet meer doen.
  15. S

    Voorpublicatie ontwerpbesluit tot wijziging van het Vuurwerkbesluit 17-apr-2019

    Klik Volledige tekst: Voorpublicatie van het ontwerpbesluit tot wijziging van het Vuurwerkbesluit in verband met de verplichtstelling van veiligheidsbrillen, aansteeklonten en instructies bij de verkoop van consumentenvuurwerk en de mogelijkheid van een gemeentelijk afsteekverbod De...
Back
Bovenaan