Recente inhoud door bakero1973

  1. bakero1973

    Killer Mutant *NIEUW 2025*

    mooie bak en leuke intro zo met die Shell in de eerste seconden
  2. bakero1973

    [POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

    ik zeg omtrent de bijzonderheid van het afgelopen dat ze allemaal bedankt mogen worden met importeur van het jaar
  3. bakero1973

    Rampage *NIEUW 2025*

    Super leuke cake , zeker voor deze prijs. Geen topper qua grote uitwerkingen, maar de tempo en schiet richting wisselingen maken het tot een leuke pot. Gaat er volgend jaar zeker komen in de vuurwerk vereniging.
  4. bakero1973

    BREAKING ! Algeheel vuurwerkverbod dichterbij, VVD nu ook voorstander

    Er ontbreekt wel enig greintje zelf reflectie en het ligt vooral andere. Even serieus wat zou jij ervan vinden dat minstens een dag per jaar aan het werk gaat en je door allerhande figuren wordt bestookt met allerhande knutselwerk.. gasten die shells midden in woonwijken met of zonder...
  5. bakero1973

    ‘Jack (14) heeft niet eens de kans gehad om weg te rennen’

    Helemaal mee eens.. Verder ga ik niet oordelen en of veroordelen. Het gevolg is al triest genoeg. Ik begrijp zelf ook niet zo de nut en noodzaak voor spelen met shells. Ik heb ooit het privilege gehad om naar China te gaan om daar vuurwerk te mogen testen maar dan nog ben ik altijd uit de buurt...
  6. bakero1973

    400 Shots Total Display Show

    Wind doet deze bak ook geen goed..
  7. bakero1973

    400 Shots Total Display Show

    Helemaal mee eens , ze graven dan vaak hun eigen graf met dit soort producten. Zonde en oliedom. Dan kan je als importeur er beter voor kiezen om de kwaliteit goed te houden ipv 1 jaar een enorm succes te hebben.
  8. bakero1973

    Toppers/floppers editie 2024-2025

    De topper van de avond vond ik het weer, ik had het ergste verwacht maar gelukkig in Noord-Holland tussen Haarlem en Amsterdam voornamelijk stevige wind. Voordeel was weinig mist.. prima weertje, ik teken voor dit weer volgend jaar.
  9. bakero1973

    Centurion

    Op dit moment te koop voor €85,00 a €89,00.. hoe dan???
  10. bakero1973

    Dooft jouw kaarsje langzaam?

    Mijn belangstelling voor vuurwerk blijft maar mijn kaarsje noodzaak is verdwenen. Ik vind het altijd wel lastig deze dagen en kom erg vaak in de verleiding maar als ik dan de prijzen en ook het weer zie de afgelopen dagen.. dan denk pfffff ben blij.. al blijft het lastig en heb ik het altijd...
  11. bakero1973

    [WINACTIE] Wolff Vuurwerk geeft 10 dikke vuurwerkartikelen weg voor films!

    1- Marco Bakero1973 2. Zwanenburg. 3. Panasonic S5 II max 6k in v-log, lens 10-24 of 24-105 F2.8
  12. bakero1973

    [WINNAAR] Beste NIEUWKOMER van 2023!

    China red lion , zonder twijfel
  13. bakero1973

    [WINNAAR] Beste COMPOUND van 2023

    China red Lion Magnum 400 Shots Total Display Show wat een feest..
  14. bakero1973

    Vuurwerk close-ups

    Even wat macro fotografie
  15. bakero1973

    Day after foto's 2020!!!

    Straks maar even opruimen.
Back
Bovenaan