Full House

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5114
Artikelnaam: Full House
Bruto Gewicht: 940 gram
Netto kruitgewicht: 210 gram
Aantal schoten: nvt schoten
Effectomschrijving: Dit is de-in-één-klap-klaar megazak vol fonteinen. Catergorie 1: Dus voor 12 - 100 jaar!
Kartoneenheid: 16/1
Adviesprijs: € 9,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

5114-Full-House-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Dit pakketje gehad, leuke concurrent van de Fonteinenmix van de Aldi.
Niet de allerbeste fonteinen maar prijs/kwaliteit zeker interessant.

Thanks voor je toelichting!
Heb weinig ervaring met cat. 1 vuurwerk maar zie op het ogenblik zoveel fonteinen in diverse webshops dat ik het ook niet meer zie.

Intratuin heeft ook een soortgelijke fonteinenmix in een zak, die zijn wel iets anders als van de Aldi
(te zien vanaf 5:50)

De 2020 batch zit in een doos. De Crackle Fountain geprobeerd en je raadt het al: geen crackling.
Wel een zeer hoge zilvervulkaan met gouden sterren. Echt zeer hoog!

Zojuist heb ik met stookmaat Dingodile een forse hoeveelheid categorie 1 vuurwerk gekeurd en vergeleken. Qua fonteinen kan ik volmondig zeggen dat dit pakket verreweg de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft van alles wat ik gezien heb! We hadden een plastic zak, dus vermoedelijk dan productiejaar 2019 (gezien de reactie hierboven). Deze fonteinen zijn nog zelfs een tandje beter dan de oude Lesli versie die je tot vorig jaar bij de Aldi kon kopen. Er zit goede variatie in, ze spuiten flink hoog, de crackling is kneiterhard, én de tijdsduur is dikke prima voor cat 1.
Toppertje, voor categorie 1!

Vandaag meegepakt bij Intratuin Duiven (leuke kerstshow daar!) voor een tientje. Ff snel dit topic gecheckt natuurlijk ;)

Vandaag meegepakt bij Intratuin Duiven (leuke kerstshow daar!) voor een tientje. Ff snel dit topic gecheckt natuurlijk ;)

Heb je nog de plastic zak (oudere batch) of een kartonnen doos (nieuwe batch)? Zag onlangs een video van PTD en die hadden een nieuwe batch van de Full House en het ging hier dus om een kartonnen doosje. Viel op beeld echt vies tegen en ook hij was niet bepaald onder de indruk.

Heb je nog de plastic zak (oudere batch) of een kartonnen doos (nieuwe batch)? Zag onlangs een video van PTD en die hadden een nieuwe batch van de Full House en het ging hier dus om een kartonnen doosje. Viel op beeld echt vies tegen en ook hij was niet bepaald onder de indruk.

Shit, ja een kartonnen doos dus :sad: bedankt voor het melden, scheelt een teleurstelling.

Back
Bovenaan