Petitie tegen vuurwerkverbod Rotterdam

Ook hier getekend, tegengas is altijd goed! Je hoeft niet als een lijdzaam projectiel alles te pikken en over je heen te laten komen!

Goed initiatief Edwin en Laura. Goed dat jullie je inzetten voor het behoud van de traditie en de petitie kan zeker nog wel wat meer steun gebruiken. Momenteel hebben 51 mensen de petitie ondertekend, maar dat aantal moet toch hoger kunnen. Dus waar wacht je nog op en teken de petitie!

Uiteraard ondertekend.

Misschien een idee om je klanten in je vuurwerk winkel ook deze petitie te laten ondertekenen? De petitie te delen met andere vuurwerk winkels? En deze petitie bekendheid te geven bij de vuurwerkbranche en importeurs?

Ik heb je link even gedeeld in het topic: vuurwerk in de media. Hoe meer mensen het zien en ondertekenen, hoe beter!

Laatst bewerkt:
Even ondertekenen a.u.b.

Even ondertekenen a.u.b.

Linkje naar de Facebook pagina van vuurwerkmagazijn7kamp.

https://vuurwerkinrotterdam.petities.nl

Zij hebben een petitie gestart voor het behoud van de traditie om consumenten vuurwerk af te steken in Rotterdam. Teken de petitie! Laat je horen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik woon niet in Rotterdam. Hoe veel zin heeft het als ik teken en niet lieg waar het mijn woonplaats betreft?

Goed initiatief overigens, laat dat duidelijk zijn.

Ondertekend! Kom op VWC'ers, allemaal ondertekenen! Ook al woon je niet in Rotterdam, dit heeft grote gevolgen voor de rest van Nederland in de toekomst. Als zelf 1 van de grootste steden een vuurwerkverbod gaat invoeren, wat zal er dan gaan volgen...

Ondertekend! Kom op VWC'ers, allemaal ondertekenen! Ook al woon je niet in Rotterdam, dit heeft grote gevolgen voor de rest van Nederland in de toekomst. Als zelf 1 van de grootste steden een vuurwerkverbod gaat invoeren, wat zal er dan gaan volgen...

en denk nou niet dat het ons niet gaat overkomen....

Arno Bonte in 2009 schuldig bevonden, maar geen geldboete voor het niet luisteren naar politie.
Arno Bonte geen enkel diploma behaald.
Arno Bonte wethouder Rotterdam vanaf juli 2018 .......... ( met chauffeur)
Hoe gek kan het lopen ?

Uiteraard ook ondertekend. Zouden er uiteraard veel meer kunnen en zelfs moeten zijn.
Zou mooi zijn als de grote kanalen dit ook op pakken. Bv. vuurwerkcheck heeft meer dan 100.000 handtekeningen verzameld, dat komt wel over.

Ook aangemeld, als niet-Rotterdammer. Hoop dat het overgrote deel van de ondertekenaars wel uit Rotterdam afkomstig zal zijn. Dat zou de petitie een stuk sterker maken, volgens mij.

Ook aangemeld, als niet-Rotterdammer. Hoop dat het overgrote deel van de ondertekenaars wel uit Rotterdam afkomstig zal zijn. Dat zou de petitie een stuk sterker maken, volgens mij.

Ik denk juist dat het signaal dat wordt afgegeven wanneer er mensen buiten Rotterdam ondertekenen ook wel indruk zal maken.

Back
Bovenaan