[Show] Tilburg 29-07 Tilburgse Kermis 2018

Thunderboy

VWC lid
Stad/dorp: Tilburg
Datum: 29 juli 2018
Tijdstip: tussen 21.30-23.00
Schietbedrijf: D.F.P.
Max. kaliber: Consu + PSE
Bijzonderheden: Afsluiting Tilburgse Kermis 2018

:handsup::cool::handsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het echt helemaal geweldig, ben zeer trots dat wij hier in Tilburg mogen gaan genieten van een supershow ! Dit zou zomaar eens de beste Afsluiting kunnen worden die we ooit mee hebben gemaakt in de Piushaven.

Ben al jaren een trouwe fan van DFP, de shows die ze schieten vallen op door hun passie, creativiteit en vooral de liefde die erin zit. Tovenaars met vuurwerk :cool:

Dit wordt echt zwaar genieten :p

Mag het hopen, de laatste jaren is het echt diep triest wat er bij de afsluiting van de Tilburgse kermis wordt geschoten, de grootste kermis maar de kleinste vuurwerkshow.

Ben benieuwd of ze het dit jaar waar kunnen maken.

Ben al jaren een trouwe fan van DFP, de shows die ze schieten vallen op door hun passie, creativiteit en vooral de liefde die erin zit. Tovenaars met vuurwerk :cool:

Helemaal mee eens Thunderboy. Gek genoeg heb ik DFP nog nooit live in actie gezien, maar heb laatst wat films gezien van shows die ze hebben geschoten. Je ziet gewoon dat ze tijd steken in het ontwerp van de show. Veel bekende toppers van diverse importeurs, maar ook zeker mooie combinaties. Daarnaast vind ik de shapes die ze gebruiken ook erg fijn en ook het in sequentie schieten van (salvo)cakes is erg leuk bedacht. Bij een aantal shows kwamen ook nog de fluit en salutemines uit Spanje voorbij, prachtig spul, wil dat wel vaker in NL zien. De show in Tilburg maar eens in gedachte houden, want wil DFP graag eens live in actie zien.

Ben benieuwd of ze het dit jaar waar kunnen maken.

Je zal verbaasd staan :wink:

Helemaal mee eens Thunderboy. Je ziet gewoon dat ze tijd steken in het ontwerp van de show. Veel bekende toppers van diverse importeurs, maar ook zeker mooie combinaties. Daarnaast vind ik de shapes die ze gebruiken ook erg fijn en ook het in sequentie schieten van (salvo)cakes is erg leuk bedacht. Bij een aantal shows kwamen ook nog de fluit en salutemines uit Spanje voorbij, prachtig spul, wil dat wel vaker in NL zien. De show in Tilburg maar eens in gedachte houden, want wil DFP graag eens live in actie zien.

In de show van Tilburg zit heel veel voorbereiding en tijd in, gaan er echt het beste van maken en de locatie optimaal benutten. Heb stiekum al wat sneak-previeuws gezien en daardoor weet ik (nu al) zeker dat dit ontzettend vet gaat worden. Laten we hopen op goed weer en een mooie kermis :thumbup:

DFP meermaals in actie gezien en daarom zeker aanwezig bij deze show. Heb er het volste vertrouwen in dat er iets ontzettend moois gaat worden neergezet.

Laatst bewerkt:

In de show van Tilburg zit heel veel voorbereiding en tijd in, gaan er echt het beste van maken en de locatie optimaal benutten. Heb stiekum al wat sneak-previeuws gezien en daardoor weet ik (nu al) zeker dat dit ontzettend vet gaat worden. Laten we hopen op goed weer en een mooie kermis :thumbup:

Ik kan dit alleen maar bevestigen :D

We zijn er bij in ieder geval!

Ze hebben ook wat goed te maken na al die jaren flut vuurwerk af te steken tijdens de begrafenis van de kermis.

Gelukkig hier geen groenlinks aan de macht.

Alsjeblieft. Goed weer. ;)

Gaat gewoon door, vandaag ook officieel gemeld door de organisatie op Facebook:

"De deskundigen van de Provincie hebben ons toestemming gegeven om het vuurwerk af te steken. Daarbij hebben we het vuurwerk zo aangepast dat het vuurwerk alleen boven het water afgestoken wordt. Alle restanten vallen ook in het water. En zoals gezegd houden we de omstandigheden scherp in de gaten. ^SG "

Er wordt morgen (als het goed is) 7.6mm regen verwacht hier, tevens zal het meeste vuurwerk in het water landen. Sommigen klagen op Facebook net of er 300mm geschoten gaat worden, het gaat nergens over :bonk:

Gaat gewoon door, vandaag ook officieel gemeld door de organisatie op Facebook:

"De deskundigen van de Provincie hebben ons toestemming gegeven om het vuurwerk af te steken. Daarbij hebben we het vuurwerk zo aangepast dat het vuurwerk alleen boven het water afgestoken wordt. Alle restanten vallen ook in het water. En zoals gezegd houden we de omstandigheden scherp in de gaten. ^SG "

Er wordt morgen (als het goed is) 7.6mm regen verwacht hier, tevens zal het meeste vuurwerk in het water landen. Sommigen klagen op Facebook net of er 300mm geschoten gaat worden, het gaat nergens over :bonk:

Die mensen snappen het ook niet hé.. Hoe groter er geschoten word, hoe hoger het gaat en dus minder kans dat er brand op de grond ontstaat want het vuurwerk is immers juist hoger in de lucht. :tongue2:

Alle gekheid op een stokje, mooi om te horen dat deze show wel door mag gaan! veel plezier voor iedereen die gaat :D

Toevallig iemand uit de omgeving van Zoetermeer / Den-haag die er naar toe gaat en een plekkie over heeft ?

Ben vanaf 05:30 op en ondertussen al 2 lekkere stortbuien meegemaakt hier, ook nu regent het.

Zijn de klagers ook weer even stil :wink:

Back
Bovenaan