[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Kunnen jullie nog aan de familie spektakel en de familie show komen van wolff voor een leuke prijs dan kan ik me familie Line allemaal aan mekaar koppelen voor een leuke show hoor het wel

Goede avond Robin30

Op dit moment kopen wij niet bij Wolff.
Vroeger hadden wij wel Wolff alleen we zijn 2 jaar geleden met Evolution Pangu en Gbv als leverancier verder gegaan.

Sorry maar op dit moment is er ook nog niet gesproken met Wolff en kan ik op je vraag geen antwoord geven.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Speciaal ingekocht en OP=OP

Pearl River van Pangu Fireworks

2014

Een 25 schots cake met heldere rode strobing willows.

Nu voor € 15,99

En een karton prijs van € 59,99

Bekijk bijlage 38217

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Bekijk bijlage 38216

Zojuist weer de karton actie aangevuld pearl river in de webshop.

Tevens hebben we nog een paar yellow rivers de nummer 1 dit jaar ( 2014 ) beschikbaar in zowel karton als los in de webshop.

www.vuurwerkalmerehaven.nl

Mooie prijs! Maar het filmpje erbij lijkt me eerlijk gezegd niet te kloppen. Ten eerste niet bij het kruitgewicht, ten tweede niet bij de uitwerking die in het topic staat en ten derde is het filmpje uit 2014 en kwam deze cake in 2015 op de markt als ik het goed heb. Maar dat is mijn indruk ;)

Verder wel een erg leuke actie! Is er ook al iets bekend over Fortaleza?

Mooie prijs! Maar het filmpje erbij lijkt me eerlijk gezegd niet te kloppen. Ten eerste niet bij het kruitgewicht, ten tweede niet bij de uitwerking die in het topic staat en ten derde is het filmpje uit 2014 en kwam deze cake in 2015 op de markt als ik het goed heb. Maar dat is mijn indruk ;)

Verder wel een erg leuke actie! Is er ook al iets bekend over Fortaleza?

Bedankt Niels ga het even uitzoeken
Ik heb voor de zekerheid even het filmpje eraf gehaald.
Verder wil ik de fortaleza opnemen ben alleen even bezig nog met Pangu.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Al weer de 4e bestelling van het jaar geplaatst. Dit keer nog 2 I've got the power en een karton Pearl River. Dennis weer bedankt voor de mooie prijzen. Nu ga ik rustig afwachten totdat de nieuwe evo producten online komen

Mooie prijzen weer Dennis, deze keer sla ik over. Moet nog geld overhouden voor al die mooie producten die dit jaar op de markt komen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan