Brotherhood [Compound]

Artikelnummer: GF182525-JD
Artikelnaam: Brotherhood
Bruto Gewicht: 9500 gram
Netto Kruitgewicht: 1350gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: Crackling, Crackling en nog eens Crackling deze boeketten worden ondersteund met gouden staarten en blauwe sterren. Kortom de hele lucht knispert
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: 35 seconden
Stijghoogte: 35-40 meter
Richtprijs: Volgt zsmBrotherhood 3D Fireworks for All.PNG

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd. Ik heb afgelopen jaar het een en ander van Fireworksforall gehad. En dat is mij prima bevallen.

Klinkt veelbelovend!

Sidenote: Als het Compound is, waarom zou je dan op het label 25-25-25-25 zetten? Is dat een bewuste keuze?

Mwah die snowstorm heeft meer popping stars volgens mij en dit is echt meer beukwerk.....prachtige box dit, zeker als je van crackling houdt!

Het kruitgewicht is niet al te hoog, de uitwerking op dit (China?) filmpje valt me hierdoor erg mee. Als deze echt zo gaat presteren, dan is er een mooie unieke box bijgekomen.

Is dit ook het werkelijke tempo in de box? Het filmpje duurt namelijk 35 seconden, terwijl het label 65 seconden vermeld?

Geweldige box, helemaal mijn ding. Deze gaat direct op het wensenlijstje, hopelijk komt er een scherp prijs kaartje aan te hangen. Tempo is echt perfect, grote van effecten is dik in orde en de blauwe mine maakt hem helemaal af.

Dit is gewoon de Snowstorm goed afgekeken van Evo, beetje jammer dit!

Als je beide films naast elkaar kijkt zie je best veel verschil...deze gaat direct vol gas.. en de snowstorm moet eerst opstarten zeg maar. Ook is de snowstorm golden crackling en deze dus ook niet....zie meer overeenkomsten met een transbomber bijvoorbeeld...als we toch aan het vergelijken zijn. :D

Maar goed iedereen heeft natuurlijk favoriete boxen, importeurs, etc en kijkt wellicht soms toch net wat anders...

Als we het toch over afkijken hebben...hebben ze het dan niet allemaal goed afgekeken van bijvoorbeeld de laatste cake van de golden power van royal? En dan bedoel ik alle drie de boxen. :wink:

Ik zou gewoon lekker afwachten tot 1 september dan kan je hem live zien en dat is sowieso veel beter beoordelen. In het echt komen boxen toch vaak anders over..

Hoi Elburgersc, kijk aub nog eens goed naar de twee films, we kopiëren niks. Bovendien als we zouden kopiëren zouden de grammen, tubes en kleuren etc het zelfde moeten wezen, toch? We proberen goed en mooi vuurwerk te maken voor mooie prijzen. dus.

Bedankt voor het nogmaals bekijken.

Groeten,

Bert Riezebos
[email protected]

Hoi Elburgersc, kijk aub nog eens goed naar de twee films, we kopiëren niks. Bovendien als we zouden kopiëren zouden de grammen, tubes en kleuren etc het zelfde moeten wezen, toch? We proberen goed en mooi vuurwerk te maken voor mooie prijzen. dus.

Bedankt voor het nogmaals bekijken.

Groeten,

Bert Riezebos
[email protected]

Joh, hij doet er wel een beetje aan denken, maar who cares? Hij verschilt, de specs zijn anders, en de snowstorm is een knaller waar wat mij betreft best mee geconcurreerd mag worden. Is alleen maar goed voor de consument.

Back
Bovenaan