Stemmen! AD poll !!

Staan ruim achter maar er valt haast niet tegenaan te stemmen, ik denk dat er namelijk dat veel mensen weg ermee stemmen omdat ze geen flauw benul hebben wat de overlast veroorzaakt met oudjaar.
De meeste mensen denken dat dan al het geknal stopt omdat zij al geen onderscheid maken tussen een rotje en een nitraat bijvoorbeeld, waarvan het eerste weinig overlast geeft en dat laaste met het mogelijke verbod er nog steeds is omdat dit toch al illegaal is.

Precies! Mensen hebben vaak geen kennis van vuuurwerk. Afgelopen jaarwisseling stak ik de Transbomber af. Een bak vol geweld natuurlijk. Heb ik een deel van de buurt moeten uitleggen, dat geen illegaal vuurwerk betrof. Ze vonden hem mooi maar heftig. Na mijn verhaal keken ze er anders tegenaan. Als mensen geen kennis van zaken hebben, dan kan een poll een vertekend beeld geven...

Staan ruim achter maar er valt haast niet tegenaan te stemmen, ik denk dat er namelijk dat veel mensen weg ermee stemmen omdat ze geen flauw benul hebben wat de overlast veroorzaakt met oudjaar.
De meeste mensen denken dat dan al het geknal stopt omdat zij al geen onderscheid maken tussen een rotje en een nitraat bijvoorbeeld, waarvan het eerste weinig overlast geeft en dat laaste met het mogelijke verbod er nog steeds is omdat dit toch al illegaal is.

Rechterkant pagina vrij veel naar onderen scrollen Suc-6

Inderdaad reeds verwijderd zie ik

Elke werkdag is er een Poll namens het programma Stand.nl op NPO Radio 1. Dat programma begint om 13.30u. Misschien dat ze 'm na of tijdens dat programma uitzetten?

godverdomme wat is dat AD toch ook een fucking propagandanetwerk. Hoe vaak hebben we dit nu al meegemaakt? Manipulatie van hun eigen polls om een gewenst resultaat te krijgen pffff :mad:

Back
Bovenaan