Ruben's mooie, leuke, ludieke fotoalbum!

Dat waren zeker goede pijlen een aantal jaar geleden:D heb er heel wat pakketen van weg gestookt.

Dat waren des tijds wel de pijlen inderdaad. Heel wat van weg gestookt ook.

Ik kan me nog herinneren dat ik deze in de beginjaren van Hollandivani heb gekocht voor 7,50, 10 en 12,50 per pakket. Voor die tijd waren dat echt stuntprijzen. Mijn favoriete pijlen van die tijd moet ik ook nog ergens op foto hebben.

Oud en Nieuw 312.jpg
Dit krijg je als je binnen een korte tijd na de jaarwisseling een hoop sneeuw krijgt... :D

5-5-2010 Hilversum 047.jpg

8 jaar geleden in Hilversum, Azuma schoot de show en dat viel in het water. Letterlijk, figuurlijk was het de betere van de shows die we daar gezien hebben nadat Marijn/Bombers het de jaren daarop niet best deed. Volgens mij hadden we daar nog een meeting!

S324S8Hg.jpg

Original Fireworks Dart... 105 schoten volgens mij, gek ding. Werd geleverd met een plastic kapje over de cake.. Was hem wel eens vergeten te verwijderen dan vlogen de pijlen overdwars door de straat.

11-12 091.JPG

Één van de eerste showtjes die ik schoot. Tevens de eerste en laatste keer elektrisch. Knalde al snel een cake uit elkaar waardoor de batterijen uit de schietkist vlogen.

100_0308.jpg

Goede tijden! Hardix - 7 steps. Eerst 1, dan 2, 3, ,4 ,5 ,6, 7... Toen één van de meest spraakmakende cakes.

Bijlagen

• 11-12 085.jpg
    11-12 085.jpg
    138,2 KB · Weergaven: 0
Sfeervol topic Ruben, met echt prachtige foto's. Met name de foto's van overdag stoken, zoals de romeinse kaars of fluitcake in actie zijn echt prachtig en roepen meteen weer 'het gevoel' op. Ook de set up foto's van de shows vind ik erg gaaf. Zijn dat nou crackling candles in fanshape aan het rek?

Hier voor mij een aantal bekende artikelen in mijn beginjaren als vuurwerkliefhebber. Ik vond de Extreme Bang Rockets destijds erg goed. Ook die crackling candles vond ik geweldig, enorme staarten kwamen daar uit. Heb ik toen wel elk jaar in de collectie gehad en met mij nog veel meer mensen in de straat. Zou leuk zijn om zo'n product weer eens terug te zien.

Tja de foto's van overdag, ondanks dat ik niet de hele dag meer stond te stoken heb ik er toch wel heimwee naar. Wat was dat mooi en sfeervol zeg.

Goede tijden! Hardix - 7 steps. Eerst 1, dan 2, 3, ,4 ,5 ,6, 7... Toen één van de meest spraakmakende cakes.

Deze zelf helaas maar 1 keer geschoten, 2007 of 2008 moet dat zijn geweest. Het regende toen erg hard en het waaide ook wel, maar zelfs dan was het fantastisch de oplopende salvo's. Jammer dat ik geen alternatief hiervan ken.

De 7-steps, redelijk wat keren geschoten. Vond het echt een geweldige cake in die tijd en ook erg vernieuwend door het schieten.

Dat waren inderdaad Crackling Candle, volgens mij van Brave en Wichers?

100_0227.jpg

Zena de Bunker anno 2006; geen nieuwsbrief via de mail maar via het forum of in de winkel erachter komen wat er in de aanbieding was.

IMG00059-20110202-1737.jpg

Nog een aantal toppertjes van wat jaren geleden; Bonfireworks! Ondertussen een soort van doorstart gemaakt onder Pangu.

Dat waren inderdaad erg mooie cake's. Maar buiten het spul van Bonfire staat er ook mooi spul.

Mooi die stars over cakes ook! Ik heb er ooit naar uitgekeken om de hele set te kopen maar helaas waren die al uit het assortiment toen ik grotere budgetten had.

IMG_5083 kopie.jpg

Nog meer klein vuurwerk. Jaartal heb ik even niet bij de hand maar er zitten wel toppertjes tussen!

Prachtige foto en wederom weer veel bekende artikelen. Wat hebben we hier met alle buurjongens vroeger veel van die Extreme Bang kanonslagen afgestoken. Het hele kruispunt was dan oranje gekleurd, mooie tijden. Bumble Bees konden ook nooit ontbreken. Zie ik daar nou Big Assorted Twisters liggen? Die beginnen als fontein en vervolgens hevig gaan draaien als grondbloem.

Wat zijn die staven linksonder in beeld met crêpe?

Ja, wat dat waren... Dat jaar was er een actie van Katan Vuurwerk, 10 sample producten voor 100 euro. Was een goede actie want je kreeg meerdere 500 gram cakes mee, en omdat er alleen cakes op de afbeelding stonden en je ook grondvuurwerk meekreeg kreeg je er nog een paar andere 500 gram cakes bij als goedmaker (misschien weet lid Mek hier het fijne nog van). Ik dacht dat dit discofilters waren. Ook waren er nog singleshots.

IMG_5084.jpg

IMG_5020.JPG

Back
Bovenaan