Genius Box

mag dan 20mm zijn het tempo is echt gruwelijk, en heel mooie kwaliteit effecten. Ik vind dit wel een fijn showtje hoor. Snap niet dat het met BAdass box vergeleken wordt, die is toch een andere tempo en andere effecten. Snap dat die bruter is maar dit is volgens mij meer een "feestje".

Ik heb deze box 2x gehad. Ik vond het een top box.
Mooie effecten en zat een goed tempo in
Heb er een film van. Is niet helemaal scherp maar beter iets dan niets.
Zal van het weekend ff kijken om hem te uploaden.

Laatst bewerkt:
Nou hier is het filmpje. Tis helaas niet zo`n scherp filmpje. Me vrouw had hem gefilmd met de telefoon en er was wat regen op de lens gekomen.

Nou hier is het filmpje. Tis helaas niet zo`n scherp filmpje. Me vrouw had hem gefilmd met de telefoon en er was wat regen op de lens gekomen.

Ziet er uit als een rambak eersteklas! Alleen klopt 't dat de uitwerking niet al te groot is? De boeketten lijken op 't filmpje wat klein

Voor zover ik me kan herinneren was de uitwerking gewoon goed. Denk dat het meer door de manier van filmen komt dat ze klein lijken

Laatst bewerkt:
Erg leuke rammer! Zit eigenlijk van alles wel in verwerkt, zelfs wat spinners. Misschien een mooie om voor de TB te doen als voorgerecht. Zeker onthouden deze. Hier nog een andere filmpje van kunnen vinden.

Credits naar de maker! :thumbup: en die enthousiasme, super publiek hahaha

Back
Bovenaan