[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn betaling werd ineens afgebroken waarna er 'CANCELED' stond. Het bedrag is wel afgeschreven maar ik heb geen afhaalbon ontvangen. Meer mensen hier last van gehad?

Mijn betaling werd ineens afgebroken waarna er 'CANCELED' stond. Het bedrag is wel afgeschreven maar ik heb geen afhaalbon ontvangen. Meer mensen hier last van gehad?

Dit heb ik in de afgelopen weken ook al drie keer meegemaakt. Zowel in Vierhuizen als in Haulerwijk. Een mail naar Luc Rijpma heeft het opgelost. Via mail daarna de afhaalbon ontvangen.

Dit heb ik in de afgelopen weken ook al drie keer meegemaakt. Zowel in Vierhuizen als in Haulerwijk. Een mail naar Luc Rijpma heeft het opgelost. Via mail daarna de afhaalbon ontvangen.

Bij mij inderdaad ook casnceled, wel afgeschreven geen afhaalbon!!

Ook wat veilig gesteld:

1x Mysterybox
1x Colorful City
1x Brasilian Box
1x Rumble to the Jungle
3x Monster Ride
16x Junk
2x Yellow River

Had de idee om een karton Junks te kopen, totdat ik zag dat een hl16 bijna gelijk in prijs is. Schiet die all in once en je hebt denk ik een toffer effect ;).

Nu een karton hl16 en een paar losse junks genomen :)

Ik wil nog een bestelling plaatsten maar de afhaaltijden van mijn vorige bestelling zijn niet meer beschikbaar, aangezien ik van ver moet komen en naar beide shops moet is dit wel een probleem, kan dit opgelost worden?

Ik heb nu 2 bestellingen en ook 2 verschillende afhaaltijden. tussen 6.00 en 7.00 uur en tussen 8.00 en 9.00 uur. Ik neem aan dat het geen probleem is dat ik gewoon tussen 8.00 en 9.00 uur kom en al mijn bestellingen afhaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan