Hol vuurwerk te Nieuwerkerk a/d Ijssel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag even bij deze winkel langs geweest, niks gekocht echter (geld was op):

Hol-Vuurwerk-2015-1.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-2.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-3.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-4.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-5.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-6.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-7.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-8.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-9.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-10.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-11.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-12.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-13.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-14.jpg

Hol-Vuurwerk-2015-15.jpg

Ik heb net ook mijn bestelling opgehaald bij Hol. Ze hebben een mooie collectie maar wat een organisatorische onkunde achter de balie.

Ik moest mijn bestelling gewoon vier keer checken, omdat ze een hele tas waren vergeten. Als je als leek daar vuurwerk gaat halen heb je grote kans dat ze allemaal dingen vergeten.

Ook hebben ze weinig verstand van vuurwerk daar...

Ik heb net ook mijn bestelling opgehaald bij Hol. Ze hebben een mooie collectie maar wat een organisatorische onkunde achter de balie.

Ik moest mijn bestelling gewoon vier keer checken, omdat ze een hele tas waren vergeten. Als je als leek daar vuurwerk gaat halen heb je grote kans dat ze allemaal dingen vergeten.

Ook hebben ze weinig verstand van vuurwerk daar...

dat klopt het personeel had er weinig verstand van. en de lion was er niet kreeg als vervanger de heavy legend 36. maar achter af had ik daar niet akkoord mee moeten gaan.

een balle tent! ze snappen er totaal niks van! 5 kassa's ofzo waar 4 man in de rij staat 1 iemand bij de afhaal balie met een rij van een kilometer! HOE DAN!

krijg je eindelijk je vuurwerk het wordt niet gecheckt moet je zelf doen. Ok daar heb ik nog wel vrede mee. De tas zit dicht met een rol ducktape dus je sloopt die hele tas na 5 minuten ***** nieuwe tas is dan niet nodig denken ze.

collectie die goed is!
service die dramatisch is!
Erg jammer dat je alleen een aansteeklont krijgt bij je bestelling.

Mij zien ze er in ieder geval nooit meer terug ben ik bang wat een bagger tent!

Helaas dezelfde mening toebedeeld vuurwerkpro.
Zelfs de demo's en dan praat ik al gauw over 2 jaar geleden minimaal, waren rommelig en altijd matig bezocht. De onkunde in de winkel is het nog meest schrikbarende. Onwetend en ongeinteresseerd.

onwetend en ongeintresseerd daar kan ik misschien nog wel mee leven voor een hoop zaken is het iets om de cijfers op te krikken en niet om de passie. Maar als je niet eens een tent kan draaien en niet eens weet wat een beetje service is dan kan je er beter maar mee ophouden. Het maakt geen hol uit wat je verkoopt sommige dingen kan je overal op toepassen vuurwerk of niet

Het maakt geen hol uit wat je verkoopt

Ik weet niet of dit een bewuste was, maar ik vind het een briljante woordspeling! :idea:

Deze zaak bestaat overigens al heel lang, was een van de allereerste in NL.
Zeker weten dat er wel degelijk passie voor vuurwerk was!
Iedereen die de oude Sander Hol heeft gekend zal dat beamen.
Ik was hier jarenlang vaste klant, maar inmiddels al een jaar of tien niet meer.
De logistiek is inderdaad nooit geweldig geweest, maar ik vind het wel bijzonder spijtig om te lezen dat de service zo achteruit is gegaan.

Hol bestaat dit jaar 50 jaar en organiseert een grote demo in december.
De webshop blijft het gehele jaar 2017 geopend.

hele jaar geopend met een grote vuurwerk demo! omdat men 50 jaar bestaat.

Ik wilde eigenlijk niks zeggen toen ik er afgelopen jaar als nog geweest was voor een paar productjes die ik alleen daar kon verkrijgen.

Deze zaak kan echt in één klap van een bagger tent naar één van de beste zaken van nederland gaan. Weg met dat personeel en de gene die het allemaal bedenkt want die snappen er helemaal geen snars van! Ik was dit keer de enigste om mijn vuurwerk af te halen en niemand bij de kassa's 10 man achter de balie en gewoon niemand die je komt helpen! ja na 10 minuten als ze uitgeluld zijn krijg je "heb je een bonnetje?" "hier je vuurwerk, mazzel" "Wacht!!, handtekening"

Men staat daar echt allemaal met een smoel alsof ze alleen een citroen te eten krijgen. BAH BAH BAH

Nu bestaat men 50 jaar en denkt tof te doen voor de vuurwerkliefhebber. We gaan een demo geven!!! Bijna elke zaak van een beetje formaat heeft zoon demo standaard in zijn programma zitten. Komt men met een mooie shop heel 2017 open. Leuk maar er is geen reden om nu te bestellen in december betaal ik deze prijs ook!

Dit is echt een wereld zaak alleen de mensen die er achter zitten die zijn echt een drama!!! je vraagt je af HOE KAN HET!!!!

Vanmiddag zat ik wat rond te kijken op de website van VuurwerkHol en zag ik dat een aantal prijzen zijn aangepast!
Ondere andere:
Colorful City en On the Beat 99,00
Euphoria en Ecstatic 89,95
Happy Hardcore 99,95

Laatst bewerkt:
hele jaar geopend met een grote vuurwerk demo! omdat men 50 jaar bestaat.

Ik wilde eigenlijk niks zeggen toen ik er afgelopen jaar als nog geweest was voor een paar productjes die ik alleen daar kon verkrijgen.

Deze zaak kan echt in één klap van een bagger tent naar één van de beste zaken van nederland gaan. Weg met dat personeel en de gene die het allemaal bedenkt want die snappen er helemaal geen snars van! Ik was dit keer de enigste om mijn vuurwerk af te halen en niemand bij de kassa's 10 man achter de balie en gewoon niemand die je komt helpen! ja na 10 minuten als ze uitgeluld zijn krijg je "heb je een bonnetje?" "hier je vuurwerk, mazzel" "Wacht!!, handtekening"

Men staat daar echt allemaal met een smoel alsof ze alleen een citroen te eten krijgen. BAH BAH BAH

Nu bestaat men 50 jaar en denkt tof te doen voor de vuurwerkliefhebber. We gaan een demo geven!!! Bijna elke zaak van een beetje formaat heeft zoon demo standaard in zijn programma zitten. Komt men met een mooie shop heel 2017 open. Leuk maar er is geen reden om nu te bestellen in december betaal ik deze prijs ook!

Dit is echt een wereld zaak alleen de mensen die er achter zitten die zijn echt een drama!!! je vraagt je af HOE KAN HET!!!!

Bestel zelf al jaren bij hol vuurwerk, en het is in de loop der tijd wel wat achteruit gegaan kwa drukte, Maar vooralsnog de grootste shop in de omgeving met de meeste keuze, Idd vrij duur maar wel met geweldig mooie producten.
ook zeker met de opening van meerdere vuurwerkwinkels in de omgeving. Het personeel... tjah sommige wel sommige niet, Mn vrouwtje kent een aantal van die mensen daar dus meestal word ik echt direct geholpen en koffie en alles aangeboden.

wat betreft de vuurwerkdemo's Voor zover mij is bijgebleven deden ze altijd om het jaar een demo, Maar nooit iets enorm spectaculairs. Maar dit jaar beloofd veel goeds =D

De shop is in de loop der jaren weer zeker beter geworden, wat je zegt over het hele jaar open is nieuw voor mij.

Vanmiddag zat ik wat rond te kijken op de website van VuurwerkHol en zag ik dat een aantal prijzen zijn aangepast!
Ondere andere:
Colorful City en On the Beat 99,00
Euphoria en Ecstatic 89,95
Happy Hardcore 99,95

De hardstyle box is dit jaar ook vrij goedkoop, en ook zeker een aanrader. Deze box koop ik al 2 jaar voor het vrouwtje, hoewel deze niet van vuurwerk houd steekt ze deze maar al te graag af.

Ik dacht nadat ik wat reacties hier gelezen had, ‘ah joh het zal wel meevallen’.

Nou, er is niks overdreven aan wat Vuurwerkpro geschreven heeft.
Afgelopen jaar heb ik een Colorful City aangeschaft in de Jubileum actie van Hol. Mijn doos heb ik in goede staat ontvangen, dus daarover niets te klagen. Echter de negatieve reacties hierboven mbt. het personeel kan ik alleen maar beamen. Het geldt niet voor ieder personeelslid in de zaak, maar het stelletje dat bij de uitgifte balie stond was achteraf gezien gewoon lachwekkend.
Ik zal eerst even mijn hand in eigen boezem steken: ik was een paar uur voor mijn afhaaltijd aanwezig en ik begrijp dat dat soms lastig kan zijn voor de winkels. Maar goed ik reed er toch langs en ik hoefde maar één doos op te halen, dus ik kan wel een poging wagen. In de winkel was het bovendien erg rustig, dus het zal vast geen probleem zijn voor zo’n grote zaak dacht ik.

Vervolgens ga ik met mijn afhaalbonnetje naar de uitgifte balie en leg ik uit dat ik wat eerder ben, maar of ik alvast mijn bestelling kan meenemen want het gaat toch maar om één box. Helaas werd ik geholpen door een chagrijnig stuk vreten dat de taak had om de uitgiftekant aan te sturen. Volgens deze persoon was het absoluut niet mogelijk is om bestellingen voor de afhaaltijd uit te leveren, want anders komen ze in de knel met de andere bestellingen. De leveranciers moeten namelijk eerst nog met nieuwe voorraad voor de avondbestelling komen verkondigde hij stellig.

‘Hmm oke, als het niet kan dan kan het niet, maar iets vriendelijker mag wel’ dacht ik, terwijl ik naar de uitgang liep. Maar toen ik naar buiten wilde stappen bedacht ik me ineens: die Colorful City is een restpartij want hij staat al sinds oktober niet meer op de site en ik heb hem ruim daarvoor besteld, dus die moet toch gewoon in de bunker liggen?! Aan de opslagcapaciteit kan het niet liggen.

In de showroom even een medewerker aangesproken die wel met plezier zijn werk deed en gevraagd of ze de Colorful City’s niet gewoon in hun bunker hebben liggen omdat het om een partij van 2016 gaat. ‘Ja hoor, die liggen er gewoon’ was het antwoord en hij terwijl een beetje hoofdschuddend richting de afhaalkant keek, zei hij, loop maar even mee en vroeg aan één van de meisjes of ze even mijn box wilde halen.

Het chagrijn was even weg, maar toen hij terugkwam en zag dat het meisje mij mijn Colorful City overhandigde was hij daar niet van gediend en moest hij nog even op een intimiderende toon haal vertellen dat dit dus niet de bedoeling was. Het arme kind was duidelijk al een beetje onzeker over haar werk en dan wordt je ook geïnstrueerd door één of andere kneus met een grote bek die zelf niks uitvoert en schijt heeft aan de klanten en dus ook de winkel. ‘Wat een lul zeg, niet naar luisteren hoor’ mompelde ik.

Nee, bij deze zaak kom ik niet meer terug.

Afgelopen jaar heb ik hier ook het een en ander besteld. Na het lezen van dit topic was ik gelukkig voorbereid op ellende. Een aantal dagen voor het ophalen namen ze contact met me op ivm vervangers, via de email zijn we tot goede oplossingen gekomen, dat was goed, top. (Tijdens het afhalen vervangers uitzoeken heb ik nogal moeite mee).
Het afhalen ging helaas niet van een leien dakje, het was druk binnen, door de vervangers klopten de bonnen niet meer helemaal, de meiden achter de balie konden hier echt niet mee overweg. Uiteindelijk is het goed gekomen door goed personeel die er ook aanwezig is.
Ik kom hier wel weer voor interressante producten.

Ik vind de communicatie ook niet zo top, ik had ze vorig jaar benaderd met een redelijk uitgebreid bericht en ik krijg er dan een heel kort antwoord op terug. Ze zijn ook niet bereid om iets aan je te verkopen. Ik vond het namelijk apart dat zij de enige zijn die voor de volle mep dingen verkopen zonder een voorverkoopactie. En ik vroeg of er iets mogelijk was als ik wat meer ging afnemen, maar ik moest gewoon op de site kijken en dat zijn gewoon de prijzen, punt. Ben toen ook gelijk naar de concurrent gegaan, Vuurwerkshop7kamp en heb daar wel een super ervaring mee. Echt de beste service en ook gewoon mooie prijzen! Precies het tegenovergestelde van wat ik in dit topic allemaal lees.

ik vind het best triest als ik dit zo nu lees, ik ken Vuurwerk Hol als 1 van de top winkels met een brede collectie en goede service.
John is ook een topper

ik vind het best triest als ik dit zo nu lees, ik ken Vuurwerk Hol als 1 van de top winkels met een brede collectie en goede service.
John is ook een topper

Tja zo zie je dat ongeïnteresseerd personeel een winkel naar de klote kan helpen. Mag hopen dat de heren achter Hol vuurwerk dit lezen en dat stelletje er dit jaar niet meer neer zet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan