herdervriend
VWC lid
Vandaag even bij deze winkel langs geweest, niks gekocht echter (geld was op):

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb net ook mijn bestelling opgehaald bij Hol. Ze hebben een mooie collectie maar wat een organisatorische onkunde achter de balie.
Ik moest mijn bestelling gewoon vier keer checken, omdat ze een hele tas waren vergeten. Als je als leek daar vuurwerk gaat halen heb je grote kans dat ze allemaal dingen vergeten.
Ook hebben ze weinig verstand van vuurwerk daar...
Het maakt geen hol uit wat je verkoopt
Hol bestaat dit jaar 50 jaar en organiseert een grote demo in december.
De webshop blijft het gehele jaar 2017 geopend.
Met acties naar je toevallig weet Fred ?
Ben wel zeer benieuwd naar de demo in ieder geval![]()
hele jaar geopend met een grote vuurwerk demo! omdat men 50 jaar bestaat.
Ik wilde eigenlijk niks zeggen toen ik er afgelopen jaar als nog geweest was voor een paar productjes die ik alleen daar kon verkrijgen.
Deze zaak kan echt in één klap van een bagger tent naar één van de beste zaken van nederland gaan. Weg met dat personeel en de gene die het allemaal bedenkt want die snappen er helemaal geen snars van! Ik was dit keer de enigste om mijn vuurwerk af te halen en niemand bij de kassa's 10 man achter de balie en gewoon niemand die je komt helpen! ja na 10 minuten als ze uitgeluld zijn krijg je "heb je een bonnetje?" "hier je vuurwerk, mazzel" "Wacht!!, handtekening"
Men staat daar echt allemaal met een smoel alsof ze alleen een citroen te eten krijgen. BAH BAH BAH
Nu bestaat men 50 jaar en denkt tof te doen voor de vuurwerkliefhebber. We gaan een demo geven!!! Bijna elke zaak van een beetje formaat heeft zoon demo standaard in zijn programma zitten. Komt men met een mooie shop heel 2017 open. Leuk maar er is geen reden om nu te bestellen in december betaal ik deze prijs ook!
Dit is echt een wereld zaak alleen de mensen die er achter zitten die zijn echt een drama!!! je vraagt je af HOE KAN HET!!!!
Vanmiddag zat ik wat rond te kijken op de website van VuurwerkHol en zag ik dat een aantal prijzen zijn aangepast!
Ondere andere:
Colorful City en On the Beat 99,00
Euphoria en Ecstatic 89,95
Happy Hardcore 99,95
ik vind het best triest als ik dit zo nu lees, ik ken Vuurwerk Hol als 1 van de top winkels met een brede collectie en goede service.
John is ook een topper