[Freakactie 2018] Vuurwerkshop7kamp.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi vuurwerk freaks,

We hebben alle voorraad in de 3 winkels geteld.
De boxen staan er nu op. De losse cakes volgen nog.

Vuurwerkshop7kamp.nl

Je kan in opmerkingen aangeven in welke winkel je het vuurwerk wil ophalen.
Je kan kiezen uit afhalen vrijdag 28 e 's ochtends of 29 e zaterdag 's ochtends.

Voor vragen kan je bellen, appen, mailen, pm en of langskomen....

Berkel en Rodenrijs, industrieweg 26
Bergschenhoek, weg en land 22
Rotterdam, roer 64

Met vr.gr.

Edwin

Laatst bewerkt:
Rambam (2.0 neem ik aan) en de Aniversary Box zijn toch wel pareltjes in het assortiment Edwin! Succes met de vroege voorverkoop dit jaar. Ik ben benieuwd naar de losse producten!

Een mooie verzameling van allemaal toppers! Vooral de Rambam en de Anniversary box zijn speciale producten waar je speciaal voor wilt komen bij jullie.

Hier nu ook, maar ik heb niet echt het gevoel dat er veel artikelen zijn toegevoegd, zo als vanmiddag door Edwin werd vermeld ?

Ja ik geloof dat er een paar dingetjes zijn toegevoegd, een paar boxen en enkele losse cakes. Maar inderdaad minder dan ik had verwacht.

De eerste bestelling is een feit, de Garden Party I :)Geeft een fijn gevoel om hiervan verzekerd te zijn en een jaar naar uit te kunnen kijken. Nu weer rustig nadenken over verdere aankopen, want ik zie hier genoeg moois staan!

Ik zie dat er nu wel aardig wat producten bij staan. Komt de Sparkles er eigenlijk ook nog op?
Daarnaast vroeg ik me af of er al iets bekend is over de effecten van de Rambam 3.0.

Wederom weer een mooie aanvulling en scherp geprijsd. Moet zeggen dat de Six Best Possible en Intoxicated ook wel erg fijn in prijs zijn nu. Zijn erg goede boxen, maar met deze prijzen is de prijs kwaliteit verhouding meer dan prima!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan