[Orthen] Rambam 2.0

Wauw prachtig! Ik was hiervoor speciaal naar Almere Haven gereden. Ik heb hem helaas nog steeds staan door de slechte omstandigheden afgelopen nacht.

Vind hem ook heel erg vet om te zien. Eens kijken of hij dit jaar in de collectie past, want een topper is het zeker.

Deze mooie rambak heb ik gister ook maar gelijk besteld weet ik 100 % zekers dat deze mooie bak in de straat heb staan het komende jaar :)

Ben blij met deze aanwinst :cool:

Deze is echt dik, helaas vorig jaar niet gehad. Hopelijk komt deze dit jaar weer op meerdere verkooppunten. De cruel traction 2017 versie is niks in vergelijking met deze bak.

Deze is echt dik, helaas vorig jaar niet gehad. Hopelijk komt deze dit jaar weer op meerdere verkooppunten. De cruel traction 2017 versie is niks in vergelijking met deze bak.

Dan heb ik goed nieuws. Deze komt in het standaard assortiment voor alle wederverkopers van Evolution Fireworks!

Iemand enig idee wat deze box weegt?
In december heb ik tijdens een winkelbezoek een foto gemaakt van deze geweldige box.

20180111_123312.jpg

Ruben gaf aan dat de maten nagenoeg gelijk zijn i.v.m. de Snowstorm. Ze zijn zelfs hetzelfde evenala het NEM, bruto- en nettogewicht.

Maar ik zou wel rekening houden dat die Rambam 2.0 hoogstwaarschijnlijk een 3.0 wordt als je ´m nu gaat bestellen. Hij was namelijk niet meer op voorraad en opeens wordt ie dan weer toegevoegd.

Back
Bovenaan